[C#] Nieznany mi wyjątek w algorytmie znajdowania drogi

Witam, jestem dość nowy w C# i wciąż miewam dziwne problemy z tym językiem. Ostatnio próbowałem napisać algorytm znajdujący trasę z punktu A do B.

Oto jak wygląda sam algorytm:

private route Way(place b, route r,int i)

        {

            if (r.LastPlace==b)

                return r;

            if (r.LastPlace.Container.Count > i)

            {

                r.GoTo(r.LastPlace.Container[i]);

                return Way(b, r, 0);

            }

            else

            {

                r.GoBack();

                MessageBox.Show("fsad");

                return Way(b, r, ++i);

            }

        }

a tak wygląda moja struktura route:

public struct route

    {

//-----------------------------------------------------------------------------------------------variables

        uint distance;

        LinkedList places;

        place start;

        //-----------------------------------------------------------------------------------------------properties

        public int NumeberOfPlaces

        {

            get { return places.Count+1; } //+1 - starting place

        }

        public int NumberOfRoads

        {

            get { return places.Count; }

        }

        public uint Distance

        {

            get { return distance; }

        }

        public place LastPlace

        {

            get 

            {

                if (distance == 0)

                    return start;

                else

                    return places.Last.Value.Destination;

            }

        }

        public place StartingPlace

        {

            get { return start; }

        }

        //-----------------------------------------------------------------------------------------------methods

        public route(place start)

        {

            this.start = start;

            distance = 0;

            places = new LinkedList();

        }