Mam mieć klasę której nagłówek ma znajdować się w oddzielnym pliku i implementacja w oddzielnym pliku. No i tak mam, chcę jednak aby obiekt miał opis w postaci string. Mam problem bo kompilator (VS 2012) cały czas mi wyrzuca błędy i podkreśla string. Nie wiem jak powinno się poprawnie przypisywać obiektom zmienne string. Ewentualnie jak to zrobić na charach jeśli prościej.
W nagłówku gracze.h używasz string ale nie includujesz w nim nagłówka string.
W module source.cpp includujesz string przed gracze.h, więc klasa string jest dostępna, ale pełna nazwa to std::string, a using namespace std; masz poniżej #include “gracze.h”.
Natomiast w gracze.cpp w ogóle nie includujesz string.
Najlepiej w nagłówkach od razu includować inne wymagane nagłówki, żeby nie musieć o tym pamiętać przy includowaniu w modułach (w końcu nagłówki są po to by nie pisać w każdym module tych samych kawałków kodu ).
(PS. W nagłowkach lepiej nie dawać using namespace, tylko używać pełnych nazw, bo w większych projektach może to czasami powodować komplikacje (a w modułach using dawać dopiero po wszystkich includach))