[c++] program do odczytywania linkow z .txt

Mam problem. Potrzebuję program (najlepiej w c++), który będzie odczytywał plik .txt w taki sposób, że będzie otwierał przeglądarkę i wchodził w linki które są w tym pliku tekstowym. Czyli :

  • plik tekstowy wygląda np tak :

    www.plemiona.pl

    www.attitude.pl

    www.wwe.pl

  • program odczytuje linki z pliku txt i wchodzi w każdy po kolei

nie wymagam od niego zamykania/ukrywania przeglądarki.

pomoże ktoś ;>

niestety jestem w c++ zielony i nie wiem jak się do tego zabrać. Na innym forum podpowiadali mi coś o fstream, ale ja tego wcale nie łapie … a program jest mi pilnie potrzebny :confused:

Jak się nie znasz to nie napiszesz, problem nie jest dla początkującego (choć jest w miarę prosty). Poproś kogoś aby Ci napisał, innego wyjścia nie widzę.

A zwykły wget nie wystarczy? Czy to musi być koniecznie “prawdziwa” przeglądarka?

A to jakiś problem otworzyć domyślną przeglądarkę? ;>

  1. Wczytaj całą linię

  2. otwierasz domslna przegladarke przez podajac jako parametr wywolania string ktory wcztałes

(tak BTW: jak sam tworzysz ten plik txt to duzo lepszym rozwiazaniemjest xml).

Nie jest. XML jest bardzo rozwlekły, dużo znaków - mało treści. Oczywiście przy bardziej rozbudowanych strukturach danych(np. struktura drzewiasta) jest bardzo dobrym rozwiązaniem, lecz w tym wypadku to po prostu strata czasu i pamięci.

Ale XML ma cudowną zaletę: jest coś takiego jak XMLserializer i wtedy możesz sobie pchnąć np całą klasę do pliku jednym ruchem i jednym ruchem przeczytać :).

Ale rzeczywiście Kolega nie che chyba zapisywać ustawień czy czegoś podobnego, więc nie będzie miał szansy zauważyć zalet XML.

Oto gotowy program

#include 

#include 

#include 

using namespace std;

int main()

{




string link[1000]; //tablica stringów => możliwa maksymalna iloćś linków