Chodzi o niezgodność VS ze standardami. Jeżeli masz:
int i=0;
for(int i=5;i<10;++i) { }
for(int i=10;i<15;++i) { }
To normalny kompilator traktuje to jako trzy różne zmienne pierwsza nadrzędna w tym zakresie, druga istnieje tylko w pierwszej pętli, trzecia tylko w drugiej pętli. Natomiast WC traktuje to jako zmienne w tym samym zakresie, więc deklaracja int i=5; w środku for’a koliduje ze zmienną int i=0;
Musisz usunąć niepotrzebną deklarację zmiennej “i” na początku funkcji sum(), min(), max() i tak nie używasz tej zmiennej.
Tworzysz projekt Win32 Console i tam piszesz swój kod pod dyrektywą #include “stdafx.h” (nie kasujesz tego).
Jeśli chcesz pisać bez tych “dodatków” tworzysz pusty projekt Empty Project, następnie dodajesz do niego pusty plik .cpp i tam już możesz pisać, że tak powiem normalnie. Poza tym w niektórych funkcjach niepotrzebnie deklarujesz zmienną i. Wystarczy deklaracja w pętli.