[C++] Przesłanie obiektu przez socket

Witam.

 

Mam problem, mianowicie potrzebuję przesłać obiekt przez sockety w C++, do serwera napisanego w Javie. Myślę że najlepiej było by wykorzystać Winsock (mogę się mylić), i tutaj mój problem, ponieważ nie wiem jak to zrobić. 

Proszę o pomoc

Z góry dzięki

Jeśli jest to prosty obiekt mieszczący się w jednym kawałku pamięci (nie zawiera wskaźników, uchwytów, itp.) to możesz go po prostu wysłać “na surowo”.

Jeśli jest to coś bardziej skomplikowanego, to musisz go jakoś zserializować przed wysłaniem.

http://asawicki.info/productions/artykuly/strukturyd_formatyp.php5 socket możesz traktować podobnie jak plik (tylko nie możesz czytać/pisać sobie w dowolnym miejscu :wink: )

Jest to obiekt od Protocol Buffer’a, myślę że poszedł by na surowo.

Czy mógłbyś dokładniej wytłumaczyć jak to można przesłać, lub podać jakiś przykład/tutorial etc. ?

Poszukaj “Beej’s guide to network programming”, powinno Ci to trochę rozjaśnić obsługę sieci.