C++ Run-Time Check Failure #0 - The value of ESP was not properly saved across a functioncall


(arekk-99) #1

Witam!

Próbuje napisać grę z wykorzystaniem sfml i biblioteki ScreenReaderAPI.dll, ponieważ to ma być gra audio i dla osób niewidomych, Jednak od pewnego czasu występuje pewien dziwny problem. Gdy próbuje załadować w konstruktorze klasy System bibliotekę, to ona niby się ładuje, ale gdy naciskam strzałkę i jestem już w menu to wyskakuje następujący komunikat. Debug Error!Program: E:\Dropbox\Unreal World\żywek\windows\projekt0\Debug\uw.exeModule: E:\Dropbox\Unreal World\żywek\windows\projekt0\Debug\uw.exeFile: Run-Time Check Failure #0 - The value of ESP was not properly saved across a function call.  This is usually a result of calling a function declared with one calling convention with a function pointer declared with a different calling convention.(Press Retry to debug the application)

system.h:

ifndef file5_h


(stasinek) #2

Znasz angielski? Pewnie nie znasz, stackoverflow pewnie też, zmień __cdecl na __stdcall i bedzie dobrze.


(arekk-99) #3

Dzięki, zadziałało.