[C++ SFML] Jak zrobić podłogę w grze z widokiem z góry

Witam
Od krótkiego czasy zacząłem uczyć się SFMLa 2.0, przebyłem kurs na cpp0x i teraz chciałbym zrobić małe demo gry w stylu pamiętna Tibia… no i póki co mam okienko… . Chodzi o to że chciałbym zrobić podłogę i nie mam na to pomsyłu. Jedyny który mi przychodzi to zrobić tablicę spritów i dać teksturę kafelka i potem rozmieszczać forem, jednak to chyba nie jest zbyt optymalne rozwiązanie, druga opcja to zrobić w jakiś paintach kawałek podłogi 800x600 i heja. Co sądzicie, może jest jakieś lepsze rozwiązanie.

Pozdrawiam mrGalek

Możesz to rozwiązać róźnie, na co najmniej te dwa sposoby jakie podałeś. Ważną rzeczą jest to, czy będziesz chciał przesuwać kamerę. Jeśli tak, to podłoga musi być większa niż to okienko bo inaczej po przesunięciu kamery będziesz latał w powietrzu.