Problem w tym, że mam zadanie do wykonania z grafem, które trzeba zacząć od wygenerowania tablicy sąsiedztwa na podstawie pliku z z wierzchołkami incydentnymi:
6
2 4
1 3 4 5
2 4 5 6
1 2 3 5
2 3 4 6
3 5
Pierwsza linia opisuje ile wierzchołków ma graf. Kolejne linie odpowiadają za wierzchołki i ich są siadów. Tak więc np. wierzchołek 1 sąsiaduje z 2 i 4. Tablica sąsiedztwa powinna zostać wygenerowana w taki sposób: tab[linia z pliku][wierzchołek sąsiedni]=1
Ty się skupiasz na algorytmie, a błędy masz na dużo niższym poziomie, na które chyba nie zwracasz uwagi.
Pozwól, że sam odpowiem na zadane wcześniej przeze mnie pytanie:
Co tu się dzieje? W trakcie wykonania programu alokowana jest w pamięci zmienna wymiar, której zawartość to jakieś śmieci, które się znajdowały tam wcześniej. Następnie jest alokowana tablica o śmieciowatych wymiarach. Dopiero gdzieś później wczytujesz wartość do zmiennej wymiar. Czy to ma sens? Nie. Gdybyś użył jakiegoś bardziej aktualnego Środowiska i kompilatora (Dev-C++ jest mocno przestarzałe), to byś dostał ostrzeżenia o niezainicjalizowanych zmiennych.
Innymi słowy to co musisz zrobić (i to np. jest w moim przykładzie), to najpierw wczytać wartość wymiar, potem zadeklarować tablicę (lub wektor wektorów, lub cokolwiek innego), a dopiero potem wczytywać informacje o wierzchołkach.