Witam, czy mógłby ktoś pomóc w napisaniu 2 programików, a mianowicie:
Zaprojektuj unię reprezentującą samolot. Zaproponuj atrybuty dla tej klasy, pozwalające na określenie jego rozmiaru i maks. Liczby pasażerów oraz prędkości. Atrybuty dla prędkości mają być chronione.
Zaprojektuj pole bitowe reprezentującą samolot. Zaproponuj atrybuty dla tej
klasy, pozwalające na określenie jego rozmiaru i maks. Liczby pasażerów oraz prędkości. Atrybuty dla prędkości mają być chronione.
Potrzebne byłoby to na jutro, więc jeśli ktoś byłby łaskaw niech skrobnie, dla wprawnego to pewnie nie więcej niż 5 minut roboty. Żeby nie było, nie idę na łatwiznę i piszę na forum, tylko mało informacji odnośnie tego jest w internecie, a moja wiedza jest znikoma.
Tak już to wyczytałem w necie, ale mój mega nauczyciel od programowania stwierdził, że się da po czym jak mu to pokazałem stwierdził, iż może być bez protected. I mogę nadmienić, że sam nauczyciel raczej nie umie tego zrobić sądząc po jego reakcji
co do drgiego pele bitowe to tylko taka zmienna (która ma padaną ilość bitów) w strukturze lub kalsię wiec jak mam do niej dac argumenty i czy ona ma być w klasie czy w strukturze.
Masz pisać cały program czy tylko unię lub klasę??? Bo jak cały to jest tu za mało informacji.
– Dodane 20.03.2012 (Wt) 17:22 –
union samolot
{
float długość;
float szerokość;
unsigned int pasarzerowie;
double predkość;
};
Nie jestem piwien czy na 100% dobrze ale chyba o to chodzilo