[C++] Unia i pole bitowe - 2 programy

Witam, czy mógłby ktoś pomóc w napisaniu 2 programików, a mianowicie:

  1. Zaprojektuj unię reprezentującą samolot. Zaproponuj atrybuty dla tej klasy, pozwalające na określenie jego rozmiaru i maks. Liczby pasażerów oraz prędkości. Atrybuty dla prędkości mają być chronione.

  2. Zaprojektuj pole bitowe reprezentującą samolot. Zaproponuj atrybuty dla tej

klasy, pozwalające na określenie jego rozmiaru i maks. Liczby pasażerów oraz prędkości. Atrybuty dla prędkości mają być chronione.

Potrzebne byłoby to na jutro, więc jeśli ktoś byłby łaskaw niech skrobnie, dla wprawnego to pewnie nie więcej niż 5 minut roboty. Żeby nie było, nie idę na łatwiznę i piszę na forum, tylko mało informacji odnośnie tego jest w internecie, a moja wiedza jest znikoma.

To zobacz se ten kurs video tam to jest dobrze wytłuwaczone:

. Tylko że unia a klasa to coś innego.

w unie nie da sie niczego zabezpieczyć

Tak już to wyczytałem w necie, ale mój mega nauczyciel od programowania stwierdził, że się da po czym jak mu to pokazałem stwierdził, iż może być bez protected. I mogę nadmienić, że sam nauczyciel raczej nie umie tego zrobić sądząc po jego reakcji :smiley:

visco , to pokaż co już zrobiłeś, z czym masz problem i na pewno znajdzie się ktoś kto Ci pomoże. A jeżeli liczysz na gotowca, to pomyliłeś fora.

Nic. Ponieważ kompletnie nie wiem jak się za to zabrać. Wszelka pomoc byłaby mile widziana.

co do drgiego pele bitowe to tylko taka zmienna (która ma padaną ilość bitów) w strukturze lub kalsię wiec jak mam do niej dac argumenty i czy ona ma być w klasie czy w strukturze.

Masz pisać cały program czy tylko unię lub klasę??? Bo jak cały to jest tu za mało informacji.

Dodane 20.03.2012 (Wt) 17:22

union samolot

{

float długość;

float szerokość;

unsigned int pasarzerowie;

double predkość;

};

Nie jestem piwien czy na 100% dobrze ale chyba o to chodzilo