C# Użytkownik posiada możliwość generowania własnego Testu

Witam! Jestem początkującym programistą. Potrzebuję pomocy.

Mianowicie piszę program będący testem jednokrotnego wyboru. Program liczy poprawne odpowiedzi i wystawia ocenę następnie zapisuje wszystko do pliku tekstowego. I z tą częścią sobie poradziłem ale program posiada też drugą opcję, a jest nią możliwość tworzenia własnego testu przez użytkownika. Czyli np. w textboxy wpisuje treść pytania, odpowiedzi i wybiera poprawną za pomocą radiobuttona. Później klika na button i zapisuje test, następnie użytkownik może otworzyć i rozwiązać test tak jak ten który jest wbudowany. Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć jak poradzić sobie z tym problemem bo zajrzałem już na krańce internetu. Proszę o wyrozumiałość dopiero zaczynam przygodę z tym językiem i Win Formsami.

Robisz to tak jak byś robił w konsoli i w każdym innym języku. Ładujesz przy onclick do bazy / pliku pytanie, odpowiedzi i numer poprawnej, potem podstawowe operacje na tablicy bazy danych pliku (możesz ładować do tablicy i pracować na niej). Wszystko sprowadza się do pojedynczych linii kodu i wyklikania sobie interfejsu :stuck_out_tongue: Napisz konkretnie czego nie rozumiesz.

Mógłbyś zaprezentować kawałek kodu, powiedzmy dla jednego wygenerowanego pytania.

W swoim projekcie chciałbym jeśli się da rozwiązać to w ten sposób że, po wciśnięciu przycisku wczytaj test ukazuje się on na formatce na wzór testu wbudowanego czyli groupbox - treść pytania, radiobuttony- odpowiedzi.

Ale nie wiem jak skojarzyć prawidłową odpowiedź z testu tworzonego do wczytanego test stworzony i wczytany z pliku nawet najprostszego txt w notatniku.

Zamieszczam też kawałek kodu wiem że jest błędny ale czy sposób rozumowania jest dobry?

class pytania

{

public string pytanie;

public List odpowiedzi;

public int prawidlowaOdpowiedz = 0;

}

List listaPytan = new List();

private void button1_Click(object sender, EventArgs e)

{

pytania obiekt = new pytania();

int i;

i = 0;