C++ winsock.h serwer-klient UDP źle wyświetlana wiadomość

Witam. Napisalem aplikację konsolową klient-serwer UDP. Klient wysyla wiadomość, serwer ją odbiera i prawidlowo wyświetla na ekranie. Następnie serwer wysyla wiadomość zwrotną do klienta, że odebral dane i u klienta w okienku wiadomość nie jest już prawidowo wyświetlana tylko są jakieś śmieszne znaczki. Ktoś może wie o co chodzi? Wysylam/odbieram wiadomości przy pomocy funkcji: sendto/recvfrom.

Kod serwera: http://pastebin.com/6W4BwJzU

Kod klienta: http://pastebin.com/aGyEUUmq

cin >> Buffer;

nRet = sendto(serversocket, Message, strlen(Message), 0, (LPSOCKADDR)&clientaddr, nLength);

Porównaj, co pobierasz od użytkownika, a co wysyłasz do klienta. :wink:

Hehe masz oko :wink: I Ja się wziąłem za programowanie, a nawet nie wiem co do kogo wysyłam :smiley: Dzięki wielkie Fiołek :slight_smile: