Ponieważ dawno mnie tu nie było najpierw się przywitam - siema
A więc tak - rozpocząłem pisać konsolową grę typu Snake i mam kłopot z funkcją rysującą ‘klatkę’:
void Game::RysujKlatke()
{
system("cls");
cout << " Punkty : " << points << " \\ Czas gry : " << time;
for(int i = 0; i < 23; ++i)
{
cout << endl;
for(int j = 0; j < 79; ++j)
{
cout << Field[i][j];
}
}
}
Myślę, że funkcja jest na tyle przejrzysta, że każdy domyśli się jej działania
Odnośnie problemu - chodzi o to, że system(“cls”) działa zbyt wolno i Field[][] nie zapełnia od razu całego ekrany, zamiast tego widać jak rysowane są poszczególne linijki! Męczę się z tym już drugi dzień - bez rezultatu. ](*,) ](*,)
Jeśli ktoś ma pomysł jak to rozwiązać proszę go o pomoc