C2D e4300 Allendale - czy jest podatny na OC?


(Krzysztofnawrot) #1

Cześć. Mam możliwość zakupu tego procesora za 330zł. Czy procesor z tym rdzeniem jest dobry? Słyszałem, że ten rdzeń się mniej grzeje, ale czy jest podatny na OC?


(CZiPEN) #2

Mój 4300 pracuje na spokojnie przy prędkości 3GHz (ze standardowej 1,8GHz), ale są egzemplarze, które wyciągają nawet 3,5GHz :lol:


(Krzysztofnawrot) #3

Tak właśnie do 3GHz się przymierzam :slight_smile: Widze,że nawet nie trzeba pamięci 800MHz żeby tak jak u Ciebie CZiPEN podkręcić go do 3GHz. A ty podkręcałeś coś pamięci CZiPEN?


(CZiPEN) #4

Pamięci zostawiłem w spokoju :slight_smile: I wszystko śmiga jak należy :lol: A pamięci może podkręcę jak dołożę na nie jakieś radiatorki


(Błażej) #5

Większość radiatorów za 10-15zł z allegro zamiast odprowadzać ciepło to je kumuluje.

Kręć dalej


(Krzysztofnawrot) #6

Tylko zastanawiam się czy na mojej płycie wyciągne tego proca na przynajmniej 2,8GHz.

Chyba ty masz lepsza płytę do OC


(Błażej) #7

Prędzej złapiesz walla na procku niż płyta maiłaby się skończyć.

BTW Lepiej kup selekta E2180 który na tym defv zrobi 3Ghz ~390zł

Bo teraz kupowanie nowych E4x00 / E21x0 to loteria


(Krzysztofnawrot) #8

hehe już kupiłem e4300 bo miałem okazje tak jak pisałem wcześniej za 330zł


(Rastko1) #9

Napisz później jak z oc


(Krzysztofnawrot) #10

siemka. procka już mam. bawiłem się w OC :smiley:

  1. 1,8@2,25GHz

vcore: auto

vmemory: auto 4:4:4:15:2clock

test w 3dmark06 udany, super Pi 16M udany, temp. po testach 32-34*C

  1. 1,8@2,62Ghz fsb: 1165 (o ile dobrze pamiętam :slight_smile:

vcore: auto

vmemory: auto 4:4:4:15:2clock 667@800

test w 3dmark06 udany, super Pi 16M udany, temp. po testach 33-34*C

  1. 1,8@3,0GHz fsb: 1333MHz

vcore: 1,356V

vmemory auto 4:4:4:15:2clock 667@800

test w 3dmark06 jeszcze nie robiłe, ale super Pi 16M udany i komp pracuje przez jakieś 40min stabilnie. temp. jak narazie w Asus Probe 34-35*C i troche mnie to dziwi :?