Cały czas zużycie dysku 100% - Windows 8


(C647193) #1

Mam problem z laptopem - cały czas zużycie dysku jest 100% już nie mam pomysłu co się dzieje, liczę na waszą pomoc!

Log:

FRST: http://wklej.org/hash/e3f0275b590/

Addition: http://wklej.org/hash/930d669ea23/

Shortcut: http://wklej.org/hash/16d445f5bc8/

 

Co wy na to co jest powodem takiego zużycia?


(Mark7) #2

Spróbuj wyłączyć indeksowanie plików - usługa Windows Search.


(C647193) #3

Update, pretch wyłączone :slight_smile: Indeksowanie teraz wyłączę i sprawdzę :slight_smile: Logi czyste?

 

Dalej 100%, nic nie dało.


(IPSEN) #4

Pokaż systemowy Menedżer zadań-> Ctrl + Shift + Esc -zrób screena gdy system przymuli,i pokaż na forum.


(C647193) #5

Problem w tym, że nieraz zużycie dysku jest 100% a pobiera razem jakieś (niby)4mb/s, po czym pojawia się proces na zmianę co chwilka inny proces żre 100% host usługi: system lokalny, system, czasami AVG, czasami Catalyst, host usługi: usługa lokalna: ograniczona do sieci) praktycznie te procesy są na szczycie :slight_smile: Problem w tym, że nie ma jednego, tylko skaczące. Bez AVG problem nie ustępuję :slight_smile:


(ra-v) #6

W trybie awaryjnym jest to samo?

Jeśli jest lepiej, to pewnie któraś usługa coś chrzani, którą można wyłączyć w msconfig.


(C647193) #7

Niestety w trybie awaryjnym nie da się podejrzeć zużycia dysku - opcja niedostępna. Jednak działa lepiej komputer.


(ra-v) #8

Lepiej czyli normalnie? Nie mieli?

W takim razie szukaj w msconfig. Szukaj programów firm trzecich. Wg mnie jest duża szansa, że albo to, albo jakaś usługa rżnie dysk.

Background Inteligent Transfer Service (nie wiem jak to brzmi w polskim Windows) też jest wyłączone?

Do tego CCleaner i sprawdź programy w autostarcie.


(C647193) #9

 

Zaktualizowałem firmware dysku po czym okazał się, że jedynym zużywającym całe zasoby teraz jest: System i dochodzi on do 28mb/s a cały czas jest powyżej 10mb/s czyli coś z sterownikami racja? :slight_smile:


(Grubby8) #10

Jaki masz dysk? ja mam HGST travelstar hts541010a9e680 i identyczne objawy. Próbuję znaleźć oprogramowanie do niego ale mi się nie udaje…