Canon ip1000 reset pampersa w Win7

Drukarka atramentowa nie drukuje i prawdopodobna przyczyna to przepełnienie absorbera tuszu, tzw pampersa w Canon ip1000. Dostaje komunikat “Zbiornik na zużyty atrament jest pełny. Skontaktuj się z punktem serwisowym w celu wymiany zbiornika”.

Wiem że jest program iP1000 Service Tool do resetu licznika po którym drukarka znów działa normalnie ale jest on pod Windows XP.

Jak mam sobie poradzić z tym problemem w Windows 7? Jest jakiś inny program? Ten pod XP zawiesza się na mojej siódemce.

obejrzyj sobie. interesuje cie początek, ale dalej też można :wink:

Oglądałem ten film jakiś miesiąc temu :slight_smile:

Aby zresetować licznik zrobiłem tak z instrukcji:

  1. Wyłączyć kabel zasilający

  2. Wcisnąć przycisk zasilania i podłączyć kabel zasilający

  3. Dwa razy wcisnąć przycisk kontynuacji wydruku

Wtedy komputer wykrył mi drukarkę na nowo pod innym numerem portu USB.

Uruchomiłem program serwisowy i wykonałem następujące kroki:

  1. Ustawienie portu USB na ten, pod którym zainstalowana jest drukarka

  2. Wybrałem “Get Device ID” (nie wiem czy było to potrzebne, ale tak zrobiłem)

  3. W ramce “Test Print” zaznaczyłem “Eprom clear”

  4. Wcisnąłem przycisk z ramki “Set Destination” - “ip1000”

Problem w tym że ten program serwisowy nie działa pod win 7.

Jak odblokować tą drukarkę pod Windows 7?