CCC - A.L i potrójne buforowanie

Te opcje powinny być włączone czy wyłączone?

"Funkcja Catalyst® A.I. korzysta z nowej technologii analizatora tekstur firmy ATI, zapewniającej optymalizację wydajności w aplikacjach 3D przy jednoczesnym zachowaniu lub nawet polepszeniu jakości obrazu. Funkcja analizuje poszczególne tekstury podczas ich ładowania, aby określić najlepszą i najszybszą metodę ich wyświetlania.

Ustawienie suwaka Standard zapewnia optymalne wyniki bez obniżenia wydajności. Ustawienie suwaka Advanced (Zaawansowane) zapewnia jeszcze lepsze wyniki przy minimalnym obniżeniu wydajności.

Funkcja Catalyst® A.I. obsługuje wykrywanie różnych gier i aparatów gier, takich jak Doom 3, gier opartych na aparacie gry Half Life 2 oraz gier Unreal Tournament 2003, Unreal Tournament 2004, Splinter Cell, Race Driver, Prince of Persia i Crazy Taxi 3."

“Potrójne buforowanie zwiększa szybkość klatek w grach, gdy włączona jest synchronizacja pionowa, ale tylko wówczas, gdy szybkość klatek jest niższa niż częstotliwość odświeżania synchronizacji pionowej. W sytuacjach braku pamięci włączenie potrójnego buforowania może zmniejszyć wydajność aplikacji, ponieważ będzie mniej dostępnej pamięci buforu ramki na tekstury i dane geometryczne. W razie ilości pamięci niewystarczającej do obsługi potrójnego buforowania funkcja ta zostanie automatycznie wyłączona.”

Sam zdecydujesz jaka jest wydajność w grach :slight_smile:

Źródło: http://support.ap.dell.com