Celeron D 2,4 GHz a Vista

Witam

Jest dużo tego typu tematów i w sumie mógłbym zadać to pytanie, w którymś z nich… Co więcej ja to zrobiłem ale ludzie nie odpowiadali mi tylko autorowi posta na jego pytanie więc zakładam nowy! :stuck_out_tongue:

Celeron D 2,4 GHz a Vista

Nurtuje mnie pytanie czy procek ten pod względem wydajności poradzi sobie z Vistą z włączonym Aero Glass i czy będzie to komfortowa praca?

Mam 2X512 w Dualu na Abicie IS7-E i zamierzam kupić jakąś kartę nVidii do 300 zł, która poradzi sobie z Aero. No właśnie, czy 6800 to dobry wybór?

Rozważałem też sprzedaż mojego kompa i zakup nowego… Ile musiałbym jednak wydac na sam komputer by zapewnił mi on KOMFORTOWĄ pracę z AERO GLASS.

Jestem maniakiem grafiki 3D i muszę mieć AERO GLASS! :stuck_out_tongue:

Proszę o odpowiedź na każde z pytań.

Pozdrawiam

Złączono Posta : 08.02.2007 (Czw) 14:13

Dzięki za porady :smiley:

Jeśli masz 1 gh ramu to masz glassa :smiley:

glas niezależy od ramu w kompie tylko od karty graficzneja na tym kompie vista ci pójdzie a jak kupisz karte graficzną to będziesz miał i aero glas a myżle że 6800 to dobry wybór.

looz chłopie. Mam identycznego procka i vista śmiga aż miło :slight_smile:

http://dobreprogramy.com/index.php?dz=2&t=47&id=1991

^ Zainstaluj to i masz problem z głowy