Centralka + telefony VoIP


(zuzawaw) #1

Cześć, mam do Was pytanie dotyczące voip.
W pracy planujemy instalację centralki + telefony. Będzie jeden numer miejski + 10 telefonów na biurkach.
Jeżeli chodzi o centralkę, to zależy nam głównie na nagrywaniu połączeń oraz menu IVR.
Zastanawiam się nad centralką Grandstream UCM6202 - co o niej sądzicie?

Jeżeli chodzi o same telefony, to tutaj myślę o aparatach przewodowych od Panasonica lub Cisco.
Czy to będzie jakiś problem, że telefony nie będą - tak jak centralka - marki Grandstream?

Zuza


(Piek) #2

zuzawaw a może warto przeanalizować opcję wirtualnej centrali telefonicznej, a nie sprzętowej ? Jeśli zależy Ci przede wszystkim na nagrywaniu rozmów i IVR to mogę polecić pakiet Biznes w telefonii telecube.pl (oprócz wymienionych opcji będziesz miała również między innymi kolejkowanie, co przy ewentualnej dużej ilości jednoczesnych połączeń przychodzących może się bardzo przydać). Zauważ, że za wymienioną przez Ciebie centralę sprzętową zapłacisz około 1200-1300 zł, a za wspomniany pakiet 49 zł netto za miesiąc (pakiet dotyczy 8 stanowisk, więc dodatkowo u Ciebie byłaby dopłata za 2 stanowiska). Co ważne w pakiecie masz już uwzględnioną opłatę za abonament telefoniczny (telecube jest też operatorem telefonii). Pozostawiam Tobie do przemyślenia. Jeśli chcesz przetestować ten pakiet (bez żadnych deklaracji i zobowiązań co do współpracy po testach) to podsyłam linka do rejestracji


(zuzawaw) #3

Piek, niestety wirtualna centralka nie jest brana pod uwagę. Taka wizja zarządu.

Tak więc, ktoś, coś… odnośnie mojego pytania? :slight_smile: