Centrum Obsługi HP - problem z instalacją

Witajcie!

Po postawieniu systemu na nową rozpocząłem instalację centrum obsługi hp. W trakcie instalacji antywirus wymusił restart komputera… Po uruchomieniu i ponownej instalacji pojawia się komunikat, że wykrywa już jakieś pliki z instalacji i je najpierw usunie. Czyli niby ok. I tu zaczynają się schody… Od dziś od godziny 10 rano wskaźnik doszedł tylko do poziomu 10% i tak od około 16-17 stoi… I tutaj nasuwa się moje pytanie - jak usunąć te wszystkie pliki, które HP wrzuciło już na nasz dysk by instalator tego nie wykrywał i po prostu zainstalował oprogramowanie od podstaw. Jakieś pomysły?

Dzięki za pomoc

Pozdro!

Hej,

:arrow: A z jakiego systemu korzystasz?

:arrow: Próbowałeś przywracania systemu sprzed instalacji programu?

Pozdrawiam,

Dimatheus

Korzystam z XP Pro SP3.

Z przywracania nie korzystałem, bo było wyłączone. Tak więc ta możliwość odpada.

Rozchodzi się o to, że HP gdzieś te pliki przetrzymuje na dysku, że je instalator widzi, ale nie potrafię ich zlokalizować. Myślę, że usunięcie ich rozwiąże problem.

Dodane 03.03.2012 (So) 10:49

Problem rozwiązany. W rejestrze po usunięcie plików od HP automatycznie tworzył się jeden ciągle i to przez niego blokowała się aplikacja instalacyjna, gdyż wykrywała jego obecność (pliku), ale nie mogła go odczytać. W trybie awaryjnym udało się usunąć i instalacja ruszyła z kopyta.

Do zamknięcia!

Hej,

Czyli najważniejsze. :slight_smile: Na przyszłość problemy z błędnymi wpisami w rejestrze pomaga rozwiązywać program CCleaner i jego zakładka Rejestr. :slight_smile:

Pozdrawiam,

Dimatheus