Chcę kupić konsolę

Mam wielką ochotę kupić sobie konsolkę do gier, nie chodzi mi o stacjonarną, gdyż takowej nie chcę a, o przenośną np; gameboy, psp.

Nie zamierzam wydawać dużo kasy, ale chciałbym móc grać w wiele super gier. Jaką konsolę polecicie ?

Gbc, kiedyś popularny… wyszło na niego dużo gier, wsród nich prawidze acrydzieła.

Gba, nie wiele droższy, zyskał sławę, zostało wydanych nań dużo gier.

Gbasp parametry ma te same co jego starszy brat, jednak dodano jakies bajery

Psp grafika jak na p2p chyba, gry sa niezle.

Nintedno ds malo slyszalem o nim.

Na zakonczenie dopisze iz mam zamiar kupic konsolke z allegro w dobrym stanie, bowiem nie oplaca mi sie kupowac w sklepie 200 zl drozej gdyz za zaoszczedzona sume moge kupic gry.

PSP (playStation Portable) sam gram na tym już od roku i jest cool :stuck_out_tongue:

jak masz internet WiFi to masz neta w PSP

Pozdrawiam

Ja na twoim miejscu brałbym PSP :slight_smile:

te to samo co poprzednicy, PSP ma wiele funkcji i jest najpopularniejsza konsola narazie :slight_smile: dlatego ci polecam to

eee… chyba PS2 :stuck_out_tongue:

Odpowiedz nie jest taka prosta jak się przdmówcom zdaje.

jak chcesz grać w stere gry z nową dopiską to bierz PSP,

ale na allegro musisz uważac z nia bo częśto modele uszkadzaja się w trakcie transportu, ekrany sa porysowane, problemy z napędem.

to Najczęstrze minusy PSP

NDS

tu mamy Bardzo dużo gier bo chodzą gry z GBA a tych jest naprawde dużo,

minsy.

w starszych modelach (tych większych) można uszkodzić zawias na którym siś tżyma górny wyświetlacz, standardowo gubią się rysiki do pisania

i wspólny minus NDS i PSP pirackie gry są w 90% zawirusowane

więc nie polecam zabaw z nimi (no i to piractow).

GBA i SP różnią się tylko wyświetlaczem,

w SP ma on dodatkowo podświetlanie.

pozatym nie różnią się apsolutnie niczym (po za obudową)

no i można kupić specjalnego karta na którego można wgrywać romy z grami (oczywiście nie polecam tego bo to piractwo)