Chce kupić laptop budżet 1500 zł

Witam chciałbym kupić laptop do użytku codziennego oglądania filmów ale raz na jakiś czas chciałbym zagrać w np.cs go, LoL itp. Chciałbym cieszyć się rozgrywka w co najmniej 60fpsach. Nie znam się kompletnie na laptopach więc prosiłbym o pomoc, w grę wchodzą laptopy używane. Jeśli znajdziecie coś ciekawego to podsyłajcie linki. A i fajnie też gdyby rozdzielczość była już full HD ale jak nie da rady to trudno w takiej cenie wszystkiego wymagać nie mogę

Do 1600 dostaniesz pierwsze modele z 2200U, 2500&3200 raczej za drogie.
https://allegro.pl/kategoria/laptopy-491?bmatch=baseline-cl-eyesa2-dict43-ele-1-4-0205&string=2200u&description=1&system-operacyjny=Windows%2010%20Home&rozdzielczosc-px=1920%20x%201080&stan=nowe&wielkosc-pamieci-ram=8%20GB&order=p
Działa tak

Na używany musiałbyś trafić naprawdę dobrą ofertę…

1 polubienie

Trochę za drogo

Poszukaj w outletach, powystawowych, na promocjach.

Taniej się nie da, przynajmniej nie nowy. To najtańszy warty uwagi model, niżej masz tylko Atomy NXXXX lub stare Intele z tragiczna integrą. :wink:

1 polubienie

Poszukaj z pełnym procesorem np HP Probook 650 G1

1 polubienie

O tego proboka powiem jedno: … uciekaj od tego. :wink:

Primo z 6 lat na karku, secundo matryca HD miast FHD i ta integra… :wink:
Do WWW wystarczy, o grach zapomnij. O filmach też.

1 polubienie

Najciekawsze co znalazłem na allegro, spokojnie wystarczy do podanych przez Ciebie gier. A i cena normalna.

1 polubienie

… nie opłaca się. :wink:

  1. Brak windowsa, czyli cena 500+, a to już niemal jak nowy (doliczając ssd 240GB).
  2. Bajzel z gwarancją, czyli "1 rok rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców
    […] NA KAŻDY PRZEDMIOT NIE POSIADAJĄCY GWARANCJI PRODUCENTA UDZIELAMY GWARANCJI ROZRUCHOWEJ 14 DNI. SPRZĘT UŻYWANY NIE JEST OBJĘTY RĘKOJMIĄ. "
    Nie dałbym sobie głowy uciąć, czy rok, czy 14 dni tylko…
1 polubienie

Nie przesadzaj z tym 500+ :wink:

2 polubienia