Chcę zrobić własną stronę internetową

Nie jestem informatykiem, nie znam języka html. Chcę strone stworzyć w MO Word 2003. Mam pewne podpowiedzi z płyty czy z książki ale potrzebuję pewnych akceptacji w trakcie tworzenia. Chodzi o sprawdzenie i potwierdzenie jej poprawności przed uruchomieniem. Chciałbym też prosić o pomoc w trudnych dla mnie wątkach. Strona ma być stroną informacyjną powiązaną z galerią i podstronami. Mam komercyjny serwer i własną zarejestrowaną domenę.

Jacek

No to w czym problem. W razie czego pytaj. Jeśli masz komercyjny serwer i własną domenę to można stworzyć coś na prawdę ciekawego. A poza tym nie używaj do tworzenia stron Worda tylko może jakiegoś innego narzędzia WYSIWYG czyli tworzącego gotowy layout z kodem jeśli nie chcesz bawić się np w zrobienie wizualnej części w Photoshopie a potem dopiero reszty np w Dreamweaverze czy czymś podobnym.

Tyle że strona w Wordzie będzie wyglądała poprawnie tylko w Internet Explorerze.

Dziękuję za zainteresowanie moim pytaniem. Nie znam żadnego programu do tworzenia strony. Moja strona będzie posiadać dużo zdjęć i opisu. Będę korzystał z wcześniej przygotowanych zdjęć. Grafika strony będzie kopiowana. Strona powinna wyglądać jak prosta gazeta. Piszesz o narzędziach i programach których ja wogóle nie znam. Jeżeli możesz to podaj linki do nich. Proszę by programy były w języku polskim. Jeszcze raz dziękuję.

Problem polega na tym, że programy o których napisałem są programami płatnymi.

Proszę Cię, nie twórz strony w Wordzie - to najgorsze wyjście z możliwych. Jeśli strona nie jest skomplikowana to skorzystaj z jakiegoś systemu zarządzania treścią - choćby WordPress, bez znajomości HTML’a stworzysz tam prosto i szybko to co chciałeś a przy tym poprawnie.

Było coś takiego jak NVP czy coś podobnego i potem wyszła nowsza wersja ale pod inna nazwą. Po polsku i powinno wyglądać normalnie pod innymi przeglądarkami.

Już wiem co to ma byc KOMPOZER.

http://kompozer.net/download.php