Cześć, chciałbym się zapisać na kurs office 2013. Byle w Łodzi. Jaki byście polecili?
office? raczej żaden.
Sam Excel to przydatna sprawa.
zajrzyj na stronę http://www.inwestycjawkadry.info.pl/
O ile chcesz wpisać “znajomość pakietu office” do CV to szukaj kursu 20,40,120 godzinnego - niewiele da w skali całego pakietu.
Jak chcesz coś umieć, to ucz się anglielskiego i nie bój się pytać. W google zapewne jest to czego będziesz potrzebować, ale bez praktyki się nie obejdzie - na początek jakieś zadania z uczelni czy coś.
Hmm dzięki za info. A takie pytanie może jakiś student nauczył by mnie pakietu office hmm interesuje mnie word i excel najabrdziej:) nie koniecznie mi zależy by dopisać to do cv ale chciałbym się nauczyć worda i excela przynajmniej jako zaawansowany użytkownik. Hmm a czy książki z helionu to dobry pomysł?
Tak, książki to dobry pomysł. Na temat Worda się nie wypowiem, ale z excelem (i accessem) jest tak, że im wiesz więcej, tym więcej wiedzy Ci brakuje.
Na początek zrób jakąś prostą statystykę, np. temperatura powietrza… zacznij sobie dodawać jakieś wykresy, średnie z tygodnia, miesiąca itp. wymyślaj sobie kolejne rzeczy, podoglądaj arkusze w sieci.
Szukaj i pytaj… nie wstyd się przyznać że czegoś się nie wie, za to dać ciała bo się nie wiedziało - już tak. Nie wiem jak ktoś nieobeznany, ale mi dużo łatwiej szukać odpowiedzi w sieci niż w helpie office (od wersji 2000 wzwyż jakość tej drugiej jest hmmm… marna)
Korzystam z excela od office 97, ale czy już jestem zaawansowany? Raczej nie, chociaż zazwyczaj osiągam to czego ode mnie wymagają.
Jako samouk w tych sprawach uważam że jedynie samodzielna nauka, najlepiej na konkretnych przykładach i zadaniach, ma jakiś sens.
Nawet jak zamierzasz iść na jakiś kurs to dobrze mieć opanowane podstawy (o to najłatwiej) by potem płacąc za kurs płacić tylko za specjalistyczną wiedzę.
Internet, a szczególnie YouTube, pełen jest filmów instruktażowych i szkoleniowych, tak że szkoda kasy na kurs. No chyba, że kurs traktujesz jako wydarzenie towarzyskie