Chciałbym zmienić szkołę, gdyż doszedłem do wniosku, że kierunek, na który się w tym roku udałem nie jest moim powołaniem. Lecz jest jeden mankament. Mianowicie, czy szkołę mogę zmienić od zaraz, czyli np. dajmy na to jutro z tej szkoły “spierniczam”, a pojutrze idę do nowej szkoły, czy też może muszę czekać do końca półrocza czy nawet roku szkolnego. Pytam się, gdyż na tych całych formalnościach się nie znam i mam ogólnie jeden wielki mętlik w głowie, a uwierzcie mi, nie wytrzymam tam ani chwili dłużej.
Na dzień obecny jestem w 1 klasie Technikum Informatycznego, a chciałbym iść na coś bardziej humanistycznego, nie wiem, jakieś LO czy coś. W tym technikum jest koszmarnie. Mamy nauczycielkę (do tego matematyczkę) znęcająca się psychicznie nad uczniami (dodam, że jestem wrażliwcem ), atmosfera w klasie pozostawia wiele do życzenia (czasem mam wrażenie, że mam do czynienia z bandą oszołomów za przeproszeniem), ogólnie syf!
najlepiej idz do dyrektora i on ci wszystko powie,u mnie w klasie były rotacje nawet po połroczu,tylko zawsze bedzie coś do uzupełnienia więc sie z tym licz
Owszem, zdaje sobie z tego sprawę, że będę miał jakieś zaległości itd… Tylko po prostu nie mam pojęcia, czy mogę tą szkołę opuścić teraz, czy na to jest za późno i muszę czekać (a tego nie chce).
Przede wszystkim dobra decyzja że uciekasz, bo w takim syfie żyć 3-4 lata to trzeba nieźle sobie to zlewać albo jakoś przeżyć. Dyrektor powinien się zgodzić bo to dopiero początek, więc jak jesteś obcykany w miarę w przedmiotach hum. to 2 tygodnie i czujesz się jakbyś był od września. Byle było Ci lepiej
miałem kiedyś podobną sytuację z tym, że ja przenosiłem się z liceum inf-mat do technikum inf (przeraził mnie poziom materiału z informatyki, przez pierwsze 2 miesiace zajęcia wyglądały tak: “wpiszcie w google, co to jest ‘karta graficzna’ i napiszcie definicje do zeszytów’”,teraz to beka z tego, ale dla mnie zmiana była dobrym wyborem, bo ostatecznie mam technika + mature :razz: