Chello 1mb


(Alan89) #1

Mam taki dziwny problem a mianowicie moj transfer sciagania to 130kb… normalnie jak sciagam cos z neta… to idze full transfer… ale jak gram w jakas gre po necie np. cs czy W:et … to w grze mam 20kb :(:frowning: i przez to strasznie duzy ping i lagi :confused:

aaa jeszcze jedno … ciekawi mnie jeszcze to czemu tu jest 12mb??

elo9cy.jpg

skoro ja mam chello 1mb :stuck_out_tongue: :smiley:

bo kiedys mialem neo 128 ; p i pisalo 128 :smiley:

specialnie przezucilem sie na chello zebym mial mniejsze lagi w grze. .a tu dupa 2x wieksze ;:(:(:(:frowning: :evil:


(Jaszek Kkj) #2

Nie jestem pewien ale tu może chodzić o zablokwany port gry ?

Ale niech wypowiedzą się na ten temat bardziej doświadczeni użytkownicy forum;)


(iGreq) #3

Przepustowość karty sieciowej

To zależy od serwera gry, napewno jest przepełniony i pomimo szybkości Twojego łącza masz lagi


(Jaszek Kkj) #4

Ja miałem przypadek że pomimo szybkości łacza lagi powodowała blokada portu gry


(Alan89) #5

nie łącze sie przez karte sieciową tylko przez USB. Gdybym kupił karte sieciową to by było dobrze ?! :roll:

Złączono Posta : 13.11.2005 (Nie) 15:09

a jak odblokowac te porty gry ? :lol:


(Zbych ) #6

Wydaje mi sie że tak gdyż przez karte sieciową szybkość łącza to 100Mb/s a przez port USB 12Mb/s , sprawdziłem to na holenderskim Chello ale to nie ma znaczenia czy polskie czy jakieś inne chello , kiedy miałem podłaczony modem przez USB to transfery były bardzo słabe, przez karte sieciową osiągi są znacznie lepsze, możliwe też że masz pakiet z ograniczeniem downloadu i przekroczyłeś już limit GB i wtedy szybkość łącza drastycznie spada.


(Btw Men) #7

wykonaj tracerta do kilku serwerów i daj wyniki, będzie można zobaczyć gdzie tracisz


(system) #8

skontaktuj sie z adminem swojej sieci zeby odblokowal porty tej gry …


(Alan89) #9

o co chodzi ? :stuck_out_tongue:

Złączono Posta : 13.11.2005 (Nie) 19:53

o to chodzi ??

D:\Documents and Settings\DODGER>ping http://www.onet.pl -n 10

Badanie http://www.onet.pl [213.180.130.200] z użyciem 32 bajtów danych:

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=53ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=67ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=55ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=47ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=52ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=49ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=59ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=57ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=67ms TTL=58

Odpowiedź z 213.180.130.200: bajtów=32 czas=45ms TTL=58

Statystyka badania ping dla 213.180.130.200:

Pakiety: Wysłane = 10, Odebrane = 10, Utracone = 0 (0% straty),

Szacunkowy czas błądzenia pakietów w millisekundach:

Minimum = 45 ms, Maksimum = 67 ms, Czas średni = 55 ms


(Jack Jaca) #10

zamiast ping masz wpisac tracert http://www.onet.pl albo inna stronke 8)


(Alan89) #11

D:\Documents and Settings\DODGER>tracert http://www.onet.pl

Trasa śledzenia do http://www.onet.pl [213.180.130.200]

przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

1 1930 ms 19 ms 16 ms 10.139.0.1

2 * * * Upłynął limit czasu żądania.

3 * * * Upłynął limit czasu żądania.

4 * * * Upłynął limit czasu żądania.

5 * * * Upłynął limit czasu żądania.

6 62 ms 48 ms 49 ms dab1-rtr.onet.pl [213.180.131.27]

7 50 ms 56 ms 52 ms f1virt.onet.pl [213.180.130.200]

Śledzenie zakończone.

nio takie cos wyszlo… ; /


(Dod) #12

Jak robisz ping to wpisuj z -t bo inaczej wychodzi troche przeklamany wynik :stuck_out_tongue:

Szybkosc lacza nie jest odpowiednikiem pingu czyli… jak bedziemy mieli 4 mb to mozemy miec i ping 6k :stuck_out_tongue: a na modemie 56k mozemy miec 20 wszystko zalezy od providera…


(Alan89) #13

D:\Documents and Settings\DODGER>tracert http://www.onet.pl

Trasa śledzenia do http://www.onet.pl [213.180.130.200]

przewyższa maksymalną liczbę przeskoków 30

1 1930 ms 19 ms 16 ms 10.139.0.1

2 * * * Upłynął limit czasu żądania.

3 * * * Upłynął limit czasu żądania.

4 * * * Upłynął limit czasu żądania.

5 * * * Upłynął limit czasu żądania.

6 62 ms 48 ms 49 ms dab1-rtr.onet.pl [213.180.131.27]

7 50 ms 56 ms 52 ms f1virt.onet.pl [213.180.130.200]

Śledzenie zakończone.

to zle ???


(Dod) #14

Zle :stuck_out_tongue:


(Alan89) #15

ej no dzieki za pomoc, :evil:

co moge z tym zrobic ?? pomocy :stuck_out_tongue:


(Dod) #16

No wlasciwie to nie mozesz z tym nic zrobic… do jednych serwerow bedziesz mial super ekstra pinga 10 a do innych 8 milionow tak to juz bywa… mozesz sie zwrocic do swojego providera zeby polepszyli troche sytuacje ale to raczej na nic sie nie zda…

Zapomnialem dodac, na ping wplywaja tez robaki i inne badziewia, wiec jezeli nie jestes pewny czy nie masz robactwa to lepiej przeskanuj kompa


(Jack Jaca) #17

Co do tego tracert—tam Ci pisze ze liczba przeskokow jest wieksza niz 30. Ta wartosc mozna zmienic. Wpisz tracert -h 100http://www.onet.pl

U siebie zauwazylem ze jak mialem ustawione na 30 to tez mialem uplynal limit zadania, a po zmianie na np: tracert -h 100 http://www.onet.pl byl widoczny ping.

Co do samego pingu to musisz zrozumiec o co w nim biega:

wpisujac ping lub tracert robisz swoistego rodzaju komende wyslania pakietu informacji—>im wieksze wartosci liczbowe tym gorzej, bo to znaczy ze takie wystepuja opoznienia w odbiorze tych pakietow–ergo masz lagi w grach etc Jesli masz zdanie: “uplynal czas zadania” tzn ze Twoj pakiet gdzies sie zagubil i masz jeszcze wieksze opoznienie w dostarczanych pakietach.

Toco napisalem powyzej mozna przyrownac do rzucenia pileczki o sciane:

  1. szybko przyleci spowrtem —> maly ping

  2. dopiero po kliku sekundach przyleci z powrotem–>duzy ping

  3. odbije sie od sciany i poleci w zlastrone–> uplynal limit zadania

Złączono Posta : 15.11.2005 (Wto) 0:34

A co do tego: "1 1930 ms 19 ms 16 ms 10.139.0.1

2 * * * Upłynął limit czasu żądania.

3 * * * Upłynął limit czasu żądania.

4 * * * Upłynął limit czasu żądania.

5 * * * Upłynął limit czasu żądania.

6 62 ms 48 ms 49 ms dab1-rtr.onet.pl [213.180.131.27]

7 50 ms 56 ms 52 ms f1virt.onet.pl [213.180.130.200]"

To okno pokazuje Ci przez ile serwerow musisz przejsc zeby polaczyc sie z onetem. Czyli zeby zaladowala Ci sie stronka http://www.onet.pl, laczysz sie “nieswiadomie” z 6 serwerami. Przy kazdym serwerze podany jest ping, czyli ile tracisz na poszczegolnych serwerach.


(Dod) #18

Toramba: tak szczerze to nie widze powodu twojego wykladu :shock:


(Jack Jaca) #19

Taos moj wywod mial na celu uswiadomienie Dodgera, tzn zeby wiedzial co i jak wpisywac zeby sprawdzic swoj ping oraz ilosc serwerow jakie musi pokonac jego informacja zeby wreszcie trafila do wlasciwego serwera. Nie pisalem od czego zalezy ping, tylko jak szybko sprawdzic swoj ping ergo sprawdzic czy jest sens grac. Im wyzszy ping tym gorzej mu sie bedzie gralo.

Ping zalezy :

  1. masz zawirusowanego i przeciazonego kompa

  2. jesli to powyzej odpada to w takim razie wina jest po stronie dostawcy internetu

Glowne przyczyny pingowania sa przewaznie wtedy spowodowane:

a) przy sieciach radiowych

b) przeciazeniem serwera na ktorym sie gra…

c) wina kabelka ktorym doprowadzany jest Twoj net

d) serwer Twojego dostawcy jest do bani

Na Twoim miejscu napisalbym maila do kolesi od chello i podal wszystkie dane dotyczace problemu i poczekal na odpowiedz od nich. Specjalista nie jestem, ale swego czasu tez mialem problemy zeby grac w Tibie, ale naszczescie provider wymienil sprzet< serwer i antenki radiowe> i teraz jest gites 8)