Chłodzenie komputera pomoc

Witam.

Mam zesta PC

Procesor: AMD 6x3.3 1100t

Ram: 4gb 166(6) kingston DDr3

Płyta główn: ASUS M4a79xtd Evo

Dysk twardy: WD 500gb AADS

Karta graficzna : gigabyte hd 6950

Zasilacz: CHIEFTEC 600W.

Standardowy radiator był dość głośny wiec wymieniłam na spartan he923.

Lecz za wolno kręcił się wentylator i procesor się raz przegrzał do tego stopnia ze musiałem czekać 1 godzinę zanim się uruchomi PC.

Zadzwoniłem do informatyka.

On jeszcze wymienił pastę na REVOLTEC COOLING THERMAL GREASE DIAMOND revoltec-thermal-grease-diamond-0-5g-bulk-rz032.jpg

Nie znam się za bardzo wiec proszę was o radę.

Obudowa to i-box lynx 711 wiec mam jeszcze 3 wejscia na wentylatory Góra - 2x 120mm, tył - 120mm

i na tym radiatorze można zainstalować 2 wentylatory.

Do wydania mam oko 300pln i chciałbym aby PC był dosc cichy a cześci najlepiej w skelepie i

Przy normalnej pracy temperatura mojego PC jest taka

aaaatf.png

a przy np grach jest taka

bbbbbf.png

Nie jest za wysoka ??

Z góry dziękuje za pomoc przepraszam ze sie tak rozpisałem :slight_smile:

U mnie Phenom x4 955 podczas gier rozgrzewa się do 58~62 st. Celsiusza a podczas przeglądania Internetu i słuchania muzyki “tylko” do 42~48 no box’owym chłodzeniu. Więc wydaje się, że twoja jest przyzwoita :wink:

Witam.

Jak kolega zauważył, temperatura Twojego procesora jest jak najbardziej w normie. 48 st to nie jest dużo przy grach, więc o procesor możesz być spokojny. Niema potrzeby dokładania wentylatorów bo tylko zwiększysz niepotrzebnie zużycie prądu.

Hehe u mnie podobnie :stuck_out_tongue: ale Box’owy muszę wymienić bo jak się nagrzeje to jak odkurzacz :smiley:

Dobra, może pomożemy koledze ze Spartanem, skoro już go kupił?