mogę prosić o sprawdzenie loga ?
teraz jest chyba wszystko ok. przepraszam za poprzednie błędy
mogę prosić o sprawdzenie loga ?
teraz jest chyba wszystko ok. przepraszam za poprzednie błędy
Szkoda że nie podałeś drugiego loga, bo masz trochę niepotrzebnych śmieci w przeglądarkach.
Pobierz ( Kliknij w dysk, aby pobrać.)
http://general-changelog-team.fr/fr/dow … adwcleaner
Zamknij wszystkie przeglądarki i użyj narzędzia z opcje Delete pokaż raport na forum.
Następnie wykonaj nowe logi z OTL tym razem zaznacz w OTL opcję Rejestr skan dodatkowy na Użyj filtrowania, tak aby powstały 2 logi.
Więc tak:
1 log z adwcleaner: http://www.wklej.org/id/755577/
2 log z otl: http://www.wklej.org/id/755580/
3 log extras: http://www.wklej.org/id/755581/
z góry dzięki za pomoc
Odinstaluj Softonic-Eng7 Toolbar.Uruchom OTL i w okno (Własne opcje skanowania/Script)wklej:
Kliknij Wykonaj skrypt.Zatwierdź restart komputera. Zapisz raport, który pokaże się po restarcie. Następnie uruchom OTL ponownie, tym razem kliknij (Skanuj).
Pokaż nowy log OTL.txt oraz raport z usuwania.
Uruchomiłeś adwcleaner jako administrator? Jak nie to powtórz skan uruchom z prawokliku jako Administrator.
Niestety nie mogę odinstalować tego pliku “softonic” bo wyskakuje takie coś przy dyspozycji usunięcia “Could not open INSTALL.LOG file.”
Przeskanowałem adwcleaner’em jako admin. Wykonałem skrypt i oto raport: http://www.wklej.org/id/756796/
Pokaż nowy log OTL.txt
W OTL użyj opcji Sprzątanie.W AdwCleaner użyj opcji Uninstall.
Wyłącz i włącz przywracanie systemu.
http://www.searchengines.pl/Czyszczenie … 41981.html
Przeskanuj progr.Malwarebytes Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/products/malwarebytes_free
Przed skanowaniem wykonaj RĘCZNĄ AKTUALIZACJĘ BAZY SYGNATUR WIRUSÓW Malwarebytesa “Uruchom Malwarebytes, przejdź do zakładki Aktualizacja, Sprawdź aktualizacje.”
przepraszam, że dopiero teraz odpisuję ale wykonałem wszystkie kroki i problem pojawia się znowu. Może trochę rzadziej ale jednak. Wrzucić ponownie OTL?