S_S_J
(Asiunia525)
10 Styczeń 2015 21:48
#1
Od nowego roku mam problem z chrome, a mianowicie nie otwierają się w nim żadne strony. Stało się to po tym jak ekran zaczął mi mrugać (ale to chyba nie związane z tym) i po zresetowaniu lapka system przez godzinę coś sprawdzał (nie wiem nie znam się). Jak się w końcu włączył to chrome nie odpowiadał. Gdy tylko go uruchamiam wyskakuje komunikat, że strona nie może zostać załadowana. Nie mogę otworzyć pomocy, nie mogę wejść w historię przeglądarki, incognito też nie działa, ogólnie nic się nie otwiera. Próbowałam zainstalować od nowa, nie podziałało, zmieniałam ustawienia (gdzieś wyczytałam, że trzeba dodać no-sandbox czy coś takiego I zmienić ustawienia na win7) i nadal nic. Zainstalowałam Opere I dzieje się to samo. Niestety został mi tylko IE
Aaa… I za nim to się stało to często pojawiał się komunikat iż “strona nie może zostać załadowana” I do wyboru było “zaczekaj” albo “zakończ”. Jedyne co ostatnio robiłam to aktualizowałam jakąś wtyczkę, ale wtedy jeszcze działało…
Atis
(Atis)
10 Styczeń 2015 23:09
#2
W jakim celu założyłaś temat bez obowiązkowych logów?
Nowy log obowiązkowy - Farbar Recovery Scan Tool
S_S_J
(Asiunia525)
10 Styczeń 2015 23:52
#3
Bardzo przepraszam, nie wiedziałam, że muszę coś jeszcze zrobić, ale już się poprawiam
hortcut http://wklej.to/1qLen
Atis
(Atis)
11 Styczeń 2015 00:09
#4
Nie widać przyczyny tego problemu.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoDriveAutoRun-] 0
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoDriveTypeAutoRun-] 0
HKU\S-1-5-21-2608314224-4067790304-128267092-1000\...\Policies\Explorer: [NoDriveAutoRun-] 0
HKU\S-1-5-21-2608314224-4067790304-128267092-1000\...\Policies\Explorer: [NoDriveTypeAutoRun-] 0
HKU\S-1-5-21-2608314224-4067790304-128267092-1000\...\Policies\Explorer: [NoInstrumentation] 0
ShellIconOverlayIdentifiers: [00avast] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} => No File
BootExecute: autocheck autochk * sdnclean.exe
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
HKU\S-1-5-21-2608314224-4067790304-128267092-1000\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - iexplore.exe
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
BHO: Spybot-S&D IE Protection -> {53707962-6F74-2D53-2644-206D7942484F} -> No File
U3 DfSdkS; No ImagePath
C:\AdwCleaner
C:\Users\Asus\AppData\Roaming\1H1Q1V0B1L1G1N1V0M1P1Q1L1T0D1P1E2Z
Task: {3DBB3713-6D28-4A4B-872F-8B2415F8BD40} - \Program aktualizacji online firmy Adobe. No Task File <==== ATTENTION
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.
S_S_J
(Asiunia525)
11 Styczeń 2015 00:21
#5
Atis
(Atis)
11 Styczeń 2015 00:36
#6
Skasuj folder C:\FRST
Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wpisz i zatwierdź enterem: chkdsk c: /f
Zatwierdź sprawdzanie przy następnym uruchomieniu komputera.
S_S_J
(Asiunia525)
11 Styczeń 2015 00:53
#7
Zrobiłam tak I niestety nadal nie działa
Atis
(Atis)
11 Styczeń 2015 01:19
#8
Tak jak napisałem, że w logach nie widać przyczyny problemu.
Wszystkie programy > Akcesoria > Wiersz polecenia > Kliknij prawym i wybierz Uruchom jako administrator
Wpisz i zatwierdź enterem: sfc /scannow
Atis
(Atis)
12 Styczeń 2015 21:48
#10
Tak jak napisałem, że w logach nie widać przyczyny.
Sprawdź w trybie awaryjnym z obsługą sieci, bo może jakiś działający program powoduje ten problem.
Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny z obsługą sieci.
http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1
S_S_J
(Asiunia525)
12 Styczeń 2015 22:35
#11
Nadal nie działa… Czyli jestem skazana na Internet Explorer… Dzięki za pomoc…