Chyba Kaspersky i iPlus się gryzą


(matio) #1

Wyłącz Kaspra na jakiś czas i zobacz czy problem występuje nadal. Jeśli tak, to będziemy dalej myśleć.


(florka) #2

Dlaczego trzeba ciągnąć za język? Na czym to jest? PC czy laptop? Jaki system operacyjny? KIS czy KAV? Czy były jakieś powiadomienia Kaspersky'ego? Sprawdź, jak jest w USTAWIENIA - ZAPORA SIECIOWA - Ustawienia i ( zakładka) - SIECI w Kaspersky. Musisz sprawdzić też, czy modem do iPLUSa nie jest wadliwy. Jeżeli to nie KIS a działa u ciebie inna zapora , to sprawdź ustawienia tej zapory (także Windowsa).


(fiesta) #3

K aspersky I nternet S ecurity

K aspersky A nty v irus


(Danielm86) #4

po prostu windows wyłącza port usb

zastosuj się

http://www.opera-fanklub.cba.pl/poradni ... ziala.html

podobnie jest z tym modemem