Witaj, jeżeli usterka sprzętu pojawia się kilkakrotnie po którymś razie (3??) możesz ubiegać się o zwrot całej kwoty, i kupić sobie coś wolnego od wad, bądź zwrócić się o wymianę na inny (wolny od wad) model podobnej klasy (być może nowszy, lepiej zrobiony - zazwyczaj wymieniają na sprzęt z większą pamięcią itp.)
Jeżeli sprzęt na gwarancji, to skorzystaj z niej. Jeżeli nie, to podłącz do komputera na dłużej (czasami po kilku minutach dopiero chwyta) i spróbuj zaktualizować oprogramowanie wewnętrzne (firmware).
Jaka to dokładnie mp3?
http://www.transcendusa.com/Support/DLC … troller=#2 - tu masz Firmware, spróbuj zaktualizować, może jakiś błąd w oprogramowaniu mieli, skoro druga mp3 też padła.
Pisałem o aktualizacji firmware po zaskoczeniu, chociaż zdarza się, że niby mp3 nie odpowiada, w komputerze też się nic nie wyświetla, a program do aktualizacji wykrywa podłączony sprzęt.
Skoro na oficjalnej stronie masz plik do aktualizacji, to nie jest to kombinowanie, tylko zwyczajne skorzystanie z opcji.
No właśnie - bez sensu wgrywać nowe oprogramowanie, skoro aktualna jest gwarancja, z której można i należy skorzystać.
Dawaj na gware. Jak nie ładuję sie Os mp3, to pewnie jakies pamięci sa uszkodzone, więc o upgrade nie ma mowy