Ciągłe Bluescreeny - Critical process died - Windows 10


(d4mi4n) #1

Witam. Posiadam laptopa lenovo y700 i od miesiąca zmagam się z uciążliwymi blue screenami, które pojawiają się coraz częściej. Przeglądając strony lub oglądając film laptop po prostu się zacina no i pokazuje bluescreen. Próbowałem skanować komputer Avastem. Malwarbytes, AVG, adwcleanerem no i windows defenderem. Wszystkie zagrożenia usunąłem. Skanowałem też komputer programem od lenovo do sprawdzenia podzespołów. Wszystkie testy przeszły pomyślnie. Próbowałem też wielu rozwiązań odnalezionych w google, jednak nic mi nie pomogło. Poniżej zamieszczam skany z FRST. Bardzo proszę Was o pomoc. :frowning:

FRST:
http://wklej.org/id/3262011/

Shortcut:
http://wklej.org/id/3262012/

Addition:
http://wklej.org/id/3262013/


(rgabrysiak) #2

Sprawdź pliki minidump: Szukanie przyczyny BSOD-a za pomocą BlueScreenView może znajdziesz przyczynę BSOD.


(d4mi4n) #3

Niestety jest coraz gorzej i musze korzystac z live ubuntu. Pracowalem 2h w adobre premiere przy probie zapisu komputer oszalal. Nagralem filmik z tego cyrku. Prosze o pomoc.

https://drive.google.com/open?id=0BxJSUgVz_W1KbUNNZHZrRlhvLTg

(thommy181) #4

Proszę sprawdzić czy dysk twardy w laptopie jest sprawny oraz jakie są temperatury podzespołów. Dobry do tego celu będzie zestaw narzędzi diagnostycznych livecd. Na przykład Ultimate Boot CD. Bez dokładnej diagnostyki nie będzie można nic zaradzić. Przyczyn takiej sytuacji może być wiele. Na przykład duża nakładkowa aktualizacja Windows 10, po której będziesz miał na dysku katalog Windows.old…