Ciągłe Bluescreen'y, nieustający problem


(Czupryn845) #1

Witam.

Na początku prosiłbym o wyrozumiałość dla mnie, ponieważ to mój pierwszy post na tym forum. Z góry przepraszam za wszystkie moje błędy.

Posiadam dość leciwego już laptopa: Samsunga R519. Problem występuje już od bardzo dawna. Wszystkie systemy Windows od XP do 10 wywalały bluescrenn’y.Ja na dzień dzisiejszy mam już tego dosyć. Dodatkowo mogę dorzucić to, że problem potrafi wystąpić kilka minut po instalacji świeżego systemu, np. dzisiaj.

W pomocy z rozwiązaniem mojego problemu dorzucam linka z moim plikiem .dmp:

http://www.mediafire.com/file/xyi6kg81k2hdzeo/011617-33165-01.dmp

Liczę na szybką pomoc bo po prostu zwariować można.

Dziękuję.


(MeHowG) #2

Co do tej pory sprawdziłeś? Co wykluczyłeś? Chodzi mi o sprzęt. Napisałeś, że problem występuje w systemach Windows od XP do 10, to sugeruje problem sprzętowy. Nie jest łatwo z tego pliku wywnioskować co jest nie tak. Problem wystąpił w przypadku tego zrzutu dmp z ntoskrnl.exe co już sugeruje, że problem jest sprzętowy a nie programowy. Na dzień dobry sprawdziłbym dysk, jako pierwszy, ale przyczyna może być też gdzie indziej. 


(Kulkowy7) #3

A co raportuje “Diagnostyka pamięci systemu Windows” w narzędziach administracyjnych?


(Czupryn845) #4

Podczas trwania testu diagnostycznego systemu Windows na etapie 2 z 2 laptop samoistnie się wyłączył, strasznie się zagrażał. Dysk mogę wykluczyć nie wykryło żadnych problemów.


(Kulkowy7) #5

Może to problemy z chłodzeniem, a może po prostu nadszedł już jego czas…


(mrFreeze) #6

Na początek screen z HWMonitor oraz sprawdzę dysk dla pewności czyli screen z CrystalDiskInfo.


(ak6) #7

(daras28-82) #8

Testy nie są miarodajne ani wiarygodne.

Jak masz możliwość to podmieniaj wszystko zaczynając od dysku i ramu.

Jeżeli komp ma więcej jak dwa lata wymień pastę na procesorze i grafice.

Przedmuchaj chłodzenie z kurzu.