Ciągłe restartowanie kompa ;/ Proszę o sprawdzenie logów :(

itam. Mam bardzo poważny problem. od wczoraj, tj. 28.02.2009 ciągle po zalogowaniu sie do systemu i pokazaniu sie pulpitu, po kilku sec wyskakuje mi “blue screen” z bledem 0x00000050. PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA.

Parametry mojego kompa:

Procesor - Intel Pentium Dual Core E5200 2x2.5Ghz

Płyta Głowna - Foxconn GA-G31M-S2L

Pamięc Ram - GoodRam DDR2 4096mb dualchanel

Karta Graficzna - GeForce 9600GT 512 ddr3

Dysk Twardy - Samsung/Seagate/WD 500GB SATA II

Bios Version = iG31M Series 773N5S01 072108

Typ Biosu Award - Phoenix - AwardBios v6.00PG

Jeżeli był by ktoś tak uprzejmy i powiedział jeszcze jakie sterowniki najnowsze pobrac to będe bardzo wdzięczny, byc może tu leży pies -,-

Nie wiem co jest tego przyczyną, ale stało sie to wczoraj około godziny 14… siedziałem normalnie na forum i nagle zrestartował mi się komputer. Na początku mogłem siedziec tylko w trybie awaryjnym.

Próbowałem przeinstalowywac sterowniki, i tu zauważyłem bardzo dziwna sytuacje. Z zainstalowanymi sterownikami do karty graficznej ( GeForce 9600 GT ) ciagle mam ten sam problem i musze siedziec w trybie awaryjnym, po odinstalowaniu ich, na poczatku nic sie nie zmienialo, ale nagle bez sterownikow do karty graficznej moge siedziec w trybie normalnym windowsa ;o Nie wyskakuje zaden blad, tylko informacja by zainstalowac sterowniki ( dziwne ? )

Nizej podaje ss’a z podglądu zdarzeń:

Dziś :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/361 … 2e506.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f71 … 3786d.html

Wczoraj :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d6 … e82a9.html

Podaje logi z Combofix:

ComboFix 09-02-28.01 - lolek 2009-03-01 18:04:48.3 - NTFSx86 NETWORK

Microsoft Windows XP Professional 5.1.2600.3.1250.1.1045.18.3326.3062 [GMT 1:00]

Uruchomiony z: c:\documents and settings\lolek\Pulpit\ComboFix.exe

AV: ESET NOD32 Antivirus 3.0 *On-access scanning enabled* (Updated)

.


((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Usunięto )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

.


c:\windows\system32\drivers\ntndis.sys

.

---- Poprzednie uruchomienie -------

.

c:\windows\system32\drivers\ntndis.sys


.

((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( Sterowniki/Usługi )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

.


-------\Legacy_RESTORE

-------\Service_restore

-------\Legacy_RESTORE

-------\Service_restore



((((((((((((((((((((((((( Pliki utworzone od 2009-02-01 do 2009-03-01 )))))))))))))))))))))))))))))))

.


2009-03-01 17:03 . 2008-10-21 11:12	141,246	---------	c:\windows\system32\drivers\NVCAP.SYS

2009-03-01 17:03 . 2008-10-21 11:12	29,696	---------	c:\windows\system32\FILTER.AX

2009-03-01 17:03 . 2008-10-21 11:12	16,176	---------	c:\windows\system32\drivers\NVXBAR.SYS

2009-03-01 16:35 . 2009-02-09 13:18	211,189	--a------	c:\windows\system32\nvapps.nvb

2009-03-01 15:22 . 2008-03-03 14:25	5,702	--ah-----	c:\windows\nod32restoretemdono.reg

2009-03-01 15:22 . 2008-03-03 18:21	568	--ah-----	c:\windows\nod32fixtemdono.reg

2009-03-01 15:21 . 2009-03-01 15:21	


Logi z Hijcak:

[code]Logfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at 18:25, on 2009-03-01 Platform: Windows XP Dodatek SP3 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v7.00 (7.00.6000.16640) Boot mode: Safe mode with network support Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\WINDOWS\Explorer.EXE C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\WINDOWS\TEMP\BN2.tmp C:\WINDOWS\System32\svchost.exe C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe C:\Program Files\Trend Micro\HijackThis\HijackThis.exe R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.ask.com/?o=101764&l=dis R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Search_URL = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Search Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=54896 R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=69157 R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Connection Wizard,ShellNext = http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005 R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza O2 - BHO: AcroIEHelperStub - {18DF081C-E8AD-4283-A596-FA578C2EBDC3} - C:\Program Files\Common Files\Adobe\Acrobat\ActiveX\AcroIEHelperShim.dll O2 - BHO: AskBar BHO - {201f27d4-3704-41d6-89c1-aa35e39143ed} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll O2 - BHO: Java™ Plug-In 2 SSV Helper - {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jp2ssv.dll O2 - BHO: JQSIEStartDetectorImpl - {E7E6F031-17CE-4C07-BC86-EABFE594F69C} - C:\Program Files\Java\jre6\lib\deploy\jqs\ie\jqs_plugin.dll O3 - Toolbar: Ask Toolbar - {3041d03e-fd4b-44e0-b742-2d9b88305f98} - C:\Program Files\AskBarDis\bar\bin\askBar.dll O4 - HKLM…\Run: [Adobe Reader Speed Launcher] “C:\Program Files\Adobe\Reader 9.0\Reader\Reader_sl.exe” O4 - HKLM…\Run: [NeroFilterCheck] C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NeroCheck.exe O4 - HKLM…\Run: [SunJavaUpdateSched] “C:\Program Files\Java\jre6\bin\jusched.exe” O4 - HKLM…\Run: [RTHDCPL] RTHDCPL.EXE O4 - HKLM…\Run: [Malwarebytes’ Anti-Malware] “E:\Program Files\Malwarebytes’ Anti-Malware\mbamgui.exe” /starttray O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install O4 - HKLM…\Run: [Windows Security Update] C:\Documents and Settings\lolek\Moje dokumenty\Backups\Windows\Windows_security_backup files\Windows_security_update_3475_36_d.exe O4 - HKLM…\Run: [egui] “E:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\egui.exe” /hide /waitservice O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe O4 - HKCU…\Run: [TBPanel] C:\Program Files\Vtune\TBPanel.exe /A O4 - HKCU…\Run: [ALLUpdate] “E:\Program Files\ALLPlayer\ALLUpdate.exe” “sleep” O4 - HKCU…\Run: [Comrade.exe] C:\Program Files\GameSpy\Comrade\Comrade.exe O4 - HKCU…\Run: [RGSC] E:\Program Files\Rockstar Games\Rockstar Games Social Club\RGSCLauncher.exe /silent O4 - HKCU…\Run: [BitTorrent DNA] “C:\Program Files\DNA\btdna.exe” O4 - HKCU…\Run: [BgMonitor_{79662E04-7C6C-4d9f-84C7-88D8A56B10AA}] “C:\Program Files\Common Files\Ahead\Lib\NMBgMonitor.exe” O4 - HKCU…\Run: [Windows Security Update] C:\Documents and Settings\lolek\Moje dokumenty\Backups\Windows\Windows_security_backup files\Windows_security_update_3475_36_d.exe O4 - HKUS\S-1-5-18…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS\S-1-5-18…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘SYSTEM’) O4 - HKUS.DEFAULT…\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\CTFMON.EXE (User ‘Default user’) O4 - HKUS.DEFAULT…\RunOnce: [nltide_2] regsvr32 /s /n /i:U shell32 (User ‘Default user’) O9 - Extra button: (no name) - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: @xpsp3res.dll,-20001 - {e2e2dd38-d088-4134-82b7-f2ba38496583} - C:\WINDOWS\Network Diagnostic\xpnetdiag.exe O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe O23 - Service: Crypkey License - CrypKey (Canada) Ltd. - C:\WINDOWS\SYSTEM32\crypserv.exe O23 - Service: Eset HTTP Server (EhttpSrv) - ESET - E:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\EHttpSrv.exe O23 - Service: Eset Service (ekrn) - ESET - E:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\ekrn.exe O23 - Service: Java Quick Starter (JavaQuickStarterService) - Sun Microsystems, Inc. - C:\Program Files\Java\jre6\bin\jqs.exe O23 - Service: MBAMService - Malwarebytes Corporation - E:\Program Files\Malwarebytes’ Anti-Malware\mbamservice.exe O23 - Service: NBService - Nero AG - F:\Program Files\Nero 7\Nero BackItUp\NBService.exe O23 - Service: PnkBstrA - Unknown owner - C:\WINDOWS\system32\PnkBstrA.exe O23 - Service: PsExec (PSEXESVC) - Unknown owner - C:\WINDOWS\PSEXESVC.EXE (file missing) – End of file - 5545 bytes

Znajomy który zna się troche na tym, mówił że to wina własnie wirusów w systemie. Da się z tym coś zrobic czy muszę robi reinstall windowsa ? Mam nadzieje że da siętego uniknąc :<

Będe bardzo wdzięczny jeżeli ktoś zauważy ten temat i się nim zainteresuje.

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi

do usunięcia

Wyczyść wszystko co związanie z nvidią następnie wgraj najnowsze sterowniki>>> http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& … leaner+3.3

Zamiast pliku BN2.tmp mam BN1.tmp oraz jakiś plik Perflib_Perfdata_69c niby video. kiedy chciałem go przeniesc do kosza pojawił się komunikat że plik jest używany przez inną osobę… Domyślam się że jego mam zostawic w spokoju ? :slight_smile:

Daj sobie narazie z nimi spokój.Wyczyść sterowniki jak napisałem.

Odinstalowałem wszystkie sterowniki Nvidia, uzyłem programu, zainstalowalem najnowsze stery Nvidia, zrestartowałem komputer, dochodze do ekranu logowania, pojawia się pulpit, ikonki itp, i po kilku sec wyskakuje znowu bład 0x00000050. PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. ( bluescreen )po czym następuje restart kompa

Poczytaj.Nie jest to moja informacja,znaleziona w sieci.

Stop 0x00000050 (PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA)


Komunikat ten, nazywany także Stop 0x50, informuje o nieznalezieniu

żądanych danych w pamięci niestronicowanej. Przyczyną może być błąd w

usłudze systemowej, błąd w programie antywirusowym lub uszkodzony

wolumin NTFS. 

Interpretacja komunikatu


Komunikat ten zawiera cztery następujące parametry: 


Adres wirtualny, pod którym wystąpił błąd 


Typ dostępu (0 = odczyt, 1 = zapis) 


Wartość niezerowa oznacza adres instrukcji, z której pochodziło

odniesienie do adresu zawartego w parametrze 1 


Informacje o błędzie interpretowane przez jądro

Rozwiązywanie problemu


Uszkodzony sprzęt. Komunikat Stop 0x50 zwykle występuje po instalacji

uszkodzonego sprzętu lub w przypadku awarii zainstalowanego sprzętu

(problem najczęściej wiąże się z głównym RAM, z buforem RAM L2 lub z

video RAM ). Jeśli sprzęt niedawno dodano do systemu lub istniejący

sprzęt uległ awarii, to należy go usunąć i sprawdzić, czy problem się

powtarza. Należy uruchomić narzędzia diagnostyki sprzętu dostarczone

przez producenta systemu (informacje o tych procedurach powinny

znajdować się w dokumentacji komputera).

Błąd w usłudze systemowej. Należy wyłączyć usługę w celu sprawdzenia,

czy rzeczywiście jest ona przyczyną problemu. Jeśli tak jest, należy

skontaktować się z producentem usługi i uzyskać zaktualizowaną wersję.

Jeśli błąd występuje podczas uruchamiania systemu, należy nacisnąć

klawisz F8 w celu otworzenia menu opcji zaawansowanych i wybrać opcję

Ostatnia znana dobra konfiguracja. Opcja ta jest najskuteczniejsza

wówczas, gdy dodawany jest tylko jeden sterownik lub usługa

jednocześnie.

Programy antywirusowe. Jeśli po wyłączeniu programu antywirusowego błąd

zniknie, to należy skontaktować się z producentem programu i pobrać

zaktualizowaną wersję.

Uszkodzony wolumin NTFS. Należy uruchomić Chkdsk /f /r w celu wykrycia i

usunięcia błędów na dysku. Przed rozpoczęciem skanowania partycji

systemowej należy powtórnie uruchomić system. Jeśli błąd uniemożliwia

uruchomienie systemu, należy uruchomić Chkdsk /r z Konsoli odzyskiwania

(opisanej w rozdziale „Narzędzia i strategie rozwiązywania problemów”).

Jeśli dysk twardy jest dyskiem SCSI, to należy sprawdzić, czy nie ma

problemów pomiędzy dyskiem a kontrolerem SCSI.


Ostrzeżenie Jeśli partycja systemowa jest sformatowana jako FAT16, to

uruchomienie narzędzia dyskowego, takiego jak Scandisk, z MS-DOS może

spowodować utratę długich nazw plików używanych w systemie Windows 2000.

W przypadku dysków Windows 2000 należy zawsze zastosować wersję Chkdsk

przeznaczoną dla Windows 2000. 


Przydatne może być także przeczytanie ewentualnych komunikatów

zapisanych w dzienniku systemowym (dostępnym w Podglądzie zdarzeń) lub

wyłączenie buforowania BIOS.

Firma Microsoft regularnie udostępnia zestawy Service Pack zawierające

udoskonalenia produktu i rozwiązania problemów. Zalecane jest

instalowanie wszystkich nowych zestawów Service Pack. Aby sprawdzić,

który Service Pack jest aktualnie zainstalowany na systemie, należy

uruchomić winver i otworzyć okno dialogowe Windows 2000 – informacje.

Informacje o instalacji najnowszego Service Pack znajdują się na końcu

tego rozdziału pod hasłem „Zasoby dodatkowe”.

Oprócz zestawów Service Pack Microsoft udostępnia bieżące aktualizacje

nazywane hotfix, mające na celu rozwiązanie określonego problemu.

Instalacja hotfix jest zalecana tylko w przypadku występowania problemu,

który hotfix ma rozwiązać. Zestawy Service Pack zawierają wszystkie

aktualizacje typu hotfix wydane od momentu wydania poprzedniego zestawu.

Informacje o zainstalowanych aktualizacjach tego typu nie są dostępne w

winver. Więcej informacji znajduje się na końcu tego rozdziału pod

hasłem „Zasoby dodatkowe”.

Więcej informacji o błędzie Stop 0x2E znajduje się w Microsoft Knowledge

Base – należy podać słowa kluczowe winnt i 0x0000002E.

Więcej informacji o błędzie Stop 0x50 znajduje się w Microsoft Knowledge

Base – należy podać słowa kluczowe winnt i 0x00000050. 


Microsoft KB articles:


STOP 0x00000050 PrtSeqRd deferencing null device object 

STOP 0x50 Error starting Windows after connecting a scanner


A oprócz tego:


http://support.microsoft.com/kb/903251/pl

http://support.microsoft.com/kb/894278

-- 

M. [Windows - Shell/User MVP]

/odpowiadając na priv zmień px na pl/

https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kawecki

No tak, tylko że jest tam sporo możliwości do rozpatrzenia, wyjęcie ramu itp. Myślałem że nie będe musiał robic reinstalla windowsa, ale widocznie nie pozostaje mi nic innego… Jeżeli to nie pomoże to wtedy oddam komputer do serwisu ( jest na gwarancji ).

Czekam jeszcze na jakieś pomysły co do mojego problemu.

Spróbuj zainstalować te sterowniki:

http://www.nvidia.pl/object/winxp_175.16_whql_pl.html

Aby dowiedzieć się więcej o przyczynach powstawania BSOD-a poczytaj to i zastosuj

http://www.hotfix.pl/articles.php?article_id=17

Użylem programu Windbg i mam “raport” błędu

http://www.wklejto.pl/27718

BugCheck 10000050, {fffffffe, 0, 8a60ceca, 0}

Could not read faulting driver name

Probably caused by : ntkrpamp.exe ( nt!ObpAllocateObject+c8 )

PROCESS_NAME: ntvdm.exe

Czekam na interpretacje