Ciągły brak sygnału w telewizorze


(Marek1995nero) #1

Witam, mam dość poważny problem a mianowicie mój telewizor Samsung UE22ES5000 przestał reagować na próby podłączenia poprzez HDMI. Działał przez jakiś czas, ale podczas aktualizacji sterowników wygasł na sekundę jak to bywa przy instalacji sterowników graficznych i przestał całkowicie potem reagować,nie jestem pewny czy winę może ponosić wadliwy kabel HDMI , choć jest zupełnie nowy i wcześniej wszystko działało czy też coś jest nie tak z telewizorem.

PS. Jeżeli winę może ponosić kabel HDMI czy dostanę może jakiś niezawodny kabel analogowy z dwoma takimi samymi końcówkami VGA ?


(Veers) #2

Sterowniki w telewizorze aktualizowałeś czy w komputerze ? Jeśli to drugie, to winą raczej będą złe ustawienia, lub - co bardzo prawdopodobne - zmiana ustawień protokołu HDCP i stąd brak sygnału.


(Marek1995nero) #3

Aktualizowałem sterowniki w komputerze gdy monitor zgasł. Sprawdziłem go na laptopie i wszystko działa poprawnie. Winne więc pewnie są ustawienia w komputerze, ale nie bardzo wiem jak je teraz zrestartować, gdyż TV nie jest nawet wykrywane przez komputer.

-- Dodane 17.08.2012 (Pt) 20:04 --

I w jaki sposób miałem zmienić ustawienia protokołu skoro nic nie robiłem... Od początku były z nim ( telewizorem ) problemy po podłączeniu do komputera, tzn. Podczas wczytywania systemu gdy ekran na chwile wygasa aby przejść do systemu tracił od razu sygnał i trzeba było wyłączać komputer i podłączać po zalogowaniu dopiero, ale jednak działał. A teraz przestał całkowicie, ma ktoś jakieś pomysły ?


(gucio0123) #4

metoda prób i błędów.

uruchom komputer w trybie awaryjnym, odinstaluj sterowniki karty graficznej, następnie wyłącz komputer, po włączeniu wgraj nowe sterowniki powinno pomóc, prawdopodobnie nie odinstalowałeś starych sterowników i mogą być konflikty.