Ciągły restart, blue screeny , pomocy!

(Zuziap6) #1

Witam!

Z góry uprzedzam, że jestem kompletnym laikiem i nie mam pojęcia jak to naprawic.

Za każdym razem kiedy usiłuję włączyc komputer, zaczyna się on resetowac ;// Nie działa z trybu awaryjnego ani po wcisnieciu - ostatnia dobrze dzialajaca konfiguracja. Wpisywałam wszędzie w internecie. Na stronie microsoftu było napisane, aby w biosie nacisnąc load-safe deafults czy jakoś tak, ale to nie pomogło... Nie mogę w ogóle włączyc komputera, teraz piszę z drugiego. BSOD pojawia się na jakieś 0,5 sekundy, nawet mniej, próbowałam ze 30 razy i w koncu udalo mi sie zrobic zdjecie...

ponizej sama koncowka napisu z BSOD:

Informacje techniczne:

*** STOP 0x000000ED (0x86730590, 0xC0000006, 0x00000000, 0x00000000)

Jeszcze napiszę jaki mam sprzęt

Płyta główna Gigabyte 945GZM-S2

Windows XP SP2

Pamięc DDR2 1GB Kingston

Dysk Twardy 250 GB SATA samsung

Nazwy procesora nie pamiętam, ale wiem że Intel i Że 2x 1,7 czy jakoś tak...

Zasilacz ma 400W i jest raczej dobry...

Nie mam nawet jak sprawdzic specyfikacji technicznej, bo sie komp nie wlacza

chcialam wlozyc plytke z windowsem i zrobic nakladke, naprawienie cokolwiek, ale komp i tak wywalil na chwile bsod i sie zrestartowal....

Sprawdzalam juz pamiec (wpielam to z drugiego kompa) i dalej to samo, co robic?

Proszę o pomoc, to bardzo wazne...

Z góry dziękuję

(@Blade@) #2

Spróbuj wejść do konsoli odzyskiwania i wpisać polecenie:

chkdsk x /r

Za "x" podstawiasz literę partycji, na której jest windows

(Zuziap6) #3

Dzięki za odpowiedź, ale jak dostac się do tej konsoli?

jedyne opcje których próbowałam, to delete (wchodze tak w biosa), F8 (zadna z opcji nie pomogla, ani ostatnia dobra konfiguracja, ani tryb awaryjny itp.), F12, ale tam wybieram tylko "first boot device"..... ;/

Byłabym wdzięczna z informację, jak dosta się do tej konsoli, z góry dziękuję

(@Blade@) #4