CIS przestał działać

Witam.

Mam pewien problem z Comodo Internet Security. Otóż czasami po uruchomieniu systemu, zanim wszystko się załaduje i uruchomi wyskakuje mi takie coś:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/d16234315347c3df.html

Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH

Nazwa aplikacji: cfp.exe

Wersja aplikacji: 4.1.18600.916

Sygnatura czasowa aplikacji: 4c054785

Nazwa modułu z błędem: RICHED20.DLL

Wersja modułu z błędem: 5.31.23.1229

Sygnatura czasowa modułu z błędem: 49e0420f

Kod wyjątku: c0000005

Przesunięcie wyjątku: 0000000000022560

Wersja systemu operacyjnego: 6.0.6002.2.2.0.768.3

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje 1: 5fa9

Dodatkowe informacje 2: 7a3c2808a2e63ab0fa01bd110a68d8b3

Dodatkowe informacje 3: 6502

Dodatkowe informacje 4: 22f2bdb3d7f67e176b12ce736d379bf4

Jest to aktualna wersja CIS-a pobrana z tegoż portalu, tzn. z odnośnika na nim umieszczonego. Mm Vistę 64 bit SP2 a CIS jest też 64-bitowy, wcześniej miałem 32-bit i było to samo. Kiedyś używałem CIS-a jednak instalowałem samego firewalla a antywirusa miałem od Aviry i problem też się pojawiał. Problem istnieje już od roku i jakoś do tej pory nigdzie nie znalazłem konkretnego rozwiązania. Czy ktoś spotkał się z takim błędem i czy ma pomysł n jego rozwiązanie?

Proszę tylko nie pisać czy oby na pewno mam zrobione aktualizacje Visty i samego CIS-a bo wersję są aktualne! Oczekuję konkretnych pytań/sugestii a nie wylewania bzdur i udowadniania swojego polotu pisarskiego jak to zazwyczaj na forach bywa.