Cisco SPA112 i Neofon problem z połączeniami wyjsciowymi

Na forum nie natrafiłem na taki temat dlatego zwracam się z ogromną prośbą o pomoc mianowicie wygląda to następująco.

Bramka VoIP podpięta jest pod router do internetu, bramka normalnie rejestruje się w neofonie, gdy ktoś dzwoni do mnie słyszymy się idealnia lecz gdy to ja dzwonie do kogoś to tylko ta osoba słyszy mnie ja nie słyszę nic nawet sygnału wybierania.

Czego to może być problem, myślę że ktoś musiał mieć podobny problem więc proszę o pomoc.

crono2552 ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Jak masz ustawione kodeki w bramce Voip ? Wygląda na to, że są ustawione nieprawidłowo. Pierwszy priorytet daj dla kodeka g729a jako drugi ustaw g711a-law.

określę to tak:

teraz ja mogę dzwonić i prowadzić poprawnie rozmowę lecz połączenia przychodzące działają nie poprawnie.

Dodam SS:

91202788531346884857_thumb.jpg

42163740481796128861_thumb.jpg

96389070512356815039_thumb.jpg

51590977406518736006_thumb.jpg

95215019071144299974_thumb.jpg

Dodane 10.05.2012 (Cz) 11:10

Jeżeli ktoś ma pojęcie proszę o podanie zakresu portów RTP jakie wymaga Orange do łączenia się z VoIP