Cities skylines epidemia w mieście bez powodu


(Bebok_2) #1

Zdobyłem poziom 60 tys. mieszkańców miasta, wyexpiłem pełną służbę zdrowia, krematoria i wszelkie dobra na 100 %, nie brakuje zasobów. Mam oczyszczalnię ścieków i zieloną energię oraz niskie podatki. Zadowolenie mieszkańców na 97 %. Dwa niepokojące parametry to poziom hałasu na 40 % oraz ogólne zanieczyszczenie gleby na 32 %, miasto w kilku miejscach jest mocno zakorkowane. Żeby zredukować korki zacząłem  wytyczać dużo działek pod zabudowę oraz zmieniłem najbardziej ruchliwe ulice w autostrady z ekranami akustycznymi i nagle zaczęli masowo umierać ludzie oraz opuszczać miasto, średnio po 800 osób na rundę, jestem po 32 tyś euro na minusie co rundę. Dobudowałem szpitali, krematoriów oraz wyłączyłem wszystkie elektrownie na paliwa kopalne. Wszystko wyexpione na 100 % i miasto umiera w tempie geometrycznym. Możecie coś poradzić chciałem dobić do 100 tyś. obywateli? 


(pionner) #2

Takie głupie pytanie zadam: pirat, czy oryginał? Być może twórcy wbudowali w grę takie mechanizmy jak były w Wieśku 2 (niepokonani wrogowie, dzieci biegające za graczem i wykrzykujące “pirackie” hasła), czy Game Dev Tycoon (twoja firma w pewnym momencie bankrutowała z powodu piractwa)…


(Bebok_2) #3

Oryginał oczywiście, doszedłem do rozwiązania, może komuś się przyda. Trzeba monitorować wiek populacji, jeżeli jest dużo emerytów lub ludzi w jednym wieku (każdy będzie kiedyś emerytem) to zacznie się szybkie wymieranie ludzi na jakimś etapie miasta, w dodatku jeśli obywatele zasmakują lepszych domów będą opuszczać stare i gorsze, to samo tyczy się fabryk. Należy wyburzać regularnie opuszczone budynki. Ekonomicznie stawiać krematoria niedaleko od starych dzielnic pełnych emerytów i rencistów, w pobliżu można zbudować cmentarz i spalarnie śmieci przy jednym dymie. Gęsta zabudowa wzmaga niezadowolenie i możliwość pożaru, koło kosztownych budynków warto budować straż pożarną.


(Piesek64) #4

Gra posiada kilka problemów z hałasem oraz ilością martwych ciał (krematorium obok domu z trupem, a i tak ikona pozostaje na swoim miejscu). Co do korków - u mnie zadziałało zmienienie autostrad na normalne drogi, które wytrzymają duży ruch. Zanieczyszczenie jest spowodowane przemysłem - duża ilość fabryk przemysłu ogólnego, górniczego i ropnego powoduje zanieczyszczenia. Jedyne przemysły niezanieczyszczające to przemysł rolniczy i leśniczy.

Najtrudniejszy etap jest po kamieniu Metropolia - zainteresowanie na strefy jest niskie (prawie zerowe), przez co fabryki nie dają odpowiedniej ilości towarów do sklepów - co też prowadzi do śmierci niektórych osób.