Ckdsk uniemożliwia pracę komputera

Witam :slight_smile:

Zacząłem od defragmentacji, tu wszystko było ok, następnie przerzuciłem się na sprawdzenie woluminów w poszukiwaniu błędów i tu się zaczęły kłopoty:

Nie mam pojęcia o co tu może chodzić, próbowałem coś szukać w biosie ale nic nie znalazłem, w informatyce jestem zielony :confused:

Na internecie próbowałem coś pogrzebać ale nie znalazłem dokładnie takiego przypadku, dodam jeszcze że mam jeden dysk 250 gb którego format nie wchodzi w grę, a poza tym to nie wydaje mi się żeby to dysk nawalał.

Przed tym wszystko działało jak powinno tylko teraz mi się pokiełbasiło wszystko :frowning:

Za bardzo nie rozumiem ale do sedna. Komputer w ogóle działa tak system się włącza? Jeżeli tak zainstaluj HDTune i wrzuć screena z zakładki Health

 

http://hdtune.com/files/hdtunepro_550_trial.exe

Kubik157 - popełniłeś pewien błąd…

Najpierw się szuka błędów na dysku a potem defragmentuje…

Jeśli na dysku istnieją pewne błędy i będziesz próbować defragmentowac dysk - może Cię spotkać przykra niespodzianka…

Dzięki za radę, będę pamiętać na przyszłość :slight_smile:

Sprawdź jakie procesy obciążają komputer.

Użycie CPU i RAM … Process Explorer lub Menedżer Zadań…

Daj sobie spokój z tym programem. Zainstaluj Puran Defrag : http://www.dobreprogramy.pl/Puran-Defrag,Program,Windows,31254.html uruchom go, potem wybierz przycisk “Boot Time Defrag” i wybierz tam pozycję " Restart-Defrag-Restart + Full Disk Check" Zrestartuj komputer i czekaj na rezultat.

Propoponuję to co użytkownik mrFreeze,

jeśli udało Ci się uruchomić system, zainstaluj i uruchom program HDTune i daj screena

wyeliminujesz przynajmniej uszkodzenie dysku twardego. 

 

pzdr

To jest to o co mnie prosiliście

Stary program z 2008 roku nie rozwijany HDTune 2.55 - Niektóre parametry SMART może źle pokazywać dla dysków SEAGATE (!)

Pokaż screen Crystal Disk Info lub jeszcze lepiej Hard Disk Sentinel