Co 15 min zrywa mi połączenie z internetem


(Black Angel19) #1

Problem taki jak w temacie. Pracując na komputerze, przeglądając różne rzeczy w necie, ściągając pliku nagle połączenie zostaje zerwane, pomaga tylko ponowne podpięcie modemu pod komputer. Jest to strasznie denerwujące. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?


(Gutek) #2

Zobaczmy co jest - Daj log z ComboFix


(Black Angel19) #3

Log z ComboFix- http://www.wklej.org/id/16529/


(Gutek) #4

Wklej do Notatnika:

File::

Driver::

adxapie

>>Plik>>Zapisz jako... >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )

– podobnie jak na tym obrazku -->88953CFScript-createdbyMiekiemoes.gif

(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)

Po restarcie usuń ręcznie folder C: **** Qoobox.

Po tym nowy log z Combo oraz skan http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html


(Black Angel19) #5

Nowy log z ComboFix http://www.wklej.org/id/16621/

Kasperky czysty.


(Spandau) #6

Log Combofix wygląda na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system oraz rejestr CCleaner

Wykonaj optymalizacje Autostartu

Jeśli Kasperski nic nie znalazł to powinno być OK :slight_smile:


(Black Angel19) #7

Nadal to samo. Wrrrrr.


(Gutek) #8

To musi być wina dostawcy