Co 15 min zrywa mi połączenie z internetem

Problem taki jak w temacie. Pracując na komputerze, przeglądając różne rzeczy w necie, ściągając pliku nagle połączenie zostaje zerwane, pomaga tylko ponowne podpięcie modemu pod komputer. Jest to strasznie denerwujące. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?

Zobaczmy co jest - Daj log z ComboFix

Log z ComboFix- http://www.wklej.org/id/16529/

Wklej do Notatnika:

File::

Driver::

adxapie

>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )

Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )

– podobnie jak na tym obrazku –>88953CFScript-createdbyMiekiemoes.gif

(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)

Po restarcie usuń ręcznie folder C: ** Qoobox**.

Po tym nowy log z Combo oraz skan http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html

Nowy log z ComboFix http://www.wklej.org/id/16621/

Kasperky czysty.

Log Combofix wygląda na czysty

usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.

Przeczyść system oraz rejestr CCleaner

Wykonaj optymalizacje Autostartu

Jeśli Kasperski nic nie znalazł to powinno być OK :slight_smile:

Nadal to samo. Wrrrrr.

To musi być wina dostawcy