Problem taki jak w temacie. Pracując na komputerze, przeglądając różne rzeczy w necie, ściągając pliku nagle połączenie zostaje zerwane, pomaga tylko ponowne podpięcie modemu pod komputer. Jest to strasznie denerwujące. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być?
Wklej do Notatnika:
File::
Driver::
adxapie
>>Plik>>Zapisz jako… >>> CFScript (najwygodniej będzie, jeśli zapiszesz w takiej lokalizacji, by ikonka CFScript.txt znalazła się obok ikonki ComboFix.exe )
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na plik ComboFix.exe (czyli ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe )
– podobnie jak na tym obrazku –>
(jeśli pojawi się pytanie " 1 or 2" - to wpisz 1 i naciśnij ENTER) Ma się rozpocząć usuwanie. (i powstanie log)
Po restarcie usuń ręcznie folder C: ** Qoobox**.
Po tym nowy log z Combo oraz skan http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html
Log Combofix wygląda na czysty
usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wykonaj optymalizacje Autostartu
Jeśli Kasperski nic nie znalazł to powinno być OK
Nadal to samo. Wrrrrr.
To musi być wina dostawcy