Co dokupić do mojego kompa?


(k-9) #1

Hejka!!

Chce sobie troszkę dokupić kilka nowych części do mojego kompa. Tylko nie wiem czy się opłaca mój budżet jest bardzooo mały ok 300 zł. Chciałem sobie dokupić procesor jakiś intela tylko nie wiem czy jakoś wejdzie do mojej płyty (mam obecnie intel Pentium 4 1,60 Ghz), chciałam sobie jeszcze dokupić ramu mam obecnie 256 mb, ale to jednak faktycznie za mało, i jakiś dysk bym sobie kupił mam obecnie segete baracuda 40giga, ale on już chyba się zaczyna wyczerpywać, bo tak strasznie jazgocze że wytrzymać się nie da :?

A o to sceereny z everesta

  1. Procesor.

1b414750a7c38191m.png

  1. Płyta główna.

f7eb197f182c39b2m.png


(Jinx83) #2

250zł = 1GB GoodRam DDR 400MHz.

Starą sprzedajesz.

220zł = Seagate 160GB Barracuda 7200.10

Procka bym nie ruszał bo i tak nic o wiele lepszego nie kupisz.

Zastanów sie co za 300zł chcesz wymienić


(k-9) #3

achaaa nic masz racje ze za 300 nic nie kupie., ale z tym prockiem to jak uważasz czy dobry jest?? czy można go jakoś podkręcić, tak żeby mi się niespalił rzecz jasna, a i czy jest jakaś szansa żeby na moim kompie ruszył Vista Home Premium (z tym całym aero), karte graficzną mam NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 wiem że to jest zabytek, ale czy Vista pójdzie,a jak nie to na jaką wymienić zależy mi żeby była tania, i dobra.


(Ramsik) #4

Vista potrzebuje 1GB ram do płynnej pracy.

Zostaje Ci 50zł na karte graficzna.. bo na Twojej to vista nie pojdzie.


(Jinx83) #5

Na tym GF2 MX zapomnij o Vista.

Daruj sobie Viste :slight_smile:

Nie wiem co w niej takiego że co i rusz każdy chce mieć kompa pod Viste :badgrin:

Chyba tylko aby się pochwalić przed panienkami :o

Sprawdź swego dotychczasowego kompa na viste:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=1991&t=47 8)


(McDracullo) #6

"Cześć mała, mam Viste, idziemy do mnie pokażę Ci jej nowe funkcje, dziury oraz 'prędkość' działania kocico..":smiley:

Dozbieraj conajmnirj drugie tyle i wtedy możesz pomyśleć i Viscie.


(k-9) #7

acha dobra mogę o Viscie zapomnieć :slight_smile:

Ale co z tym moim Prockiem?? Da się go jakoś Bezpiecznie podkręcić tak co najmniej do 2 Ghz??


(Michal Kolatek) #8

Jaki masz zasilacz?

A czy się da zobacz.

Ubuntu XGL Beryl, darmowy i lepsze efekty, jak lubisz oglądać świecidełka.


(k-9) #9

zasilacz mam 300W


(McDracullo) #10

Firma i jaki model?


(k-9) #11

wiedz na naklejce z tyłu obudowy pisze:

"moode com

feel-300W"


(Michal Kolatek) #12

Do zmiany na Forton THA-P/MDN® 350W 50-80 zł.


(k-9) #13

czyli na moim zasilaczu nie da rady podkręcić procesora??


(McDracullo) #14

Teoretycznie da. Ale nie są to zasilacze najlpeszej klasy. Podkręcając cokolwiek trzeba pamietać o mocnym zasilaczu.


(k-9) #15

ahaaa

Wiecie co??

Doszedłem do wniosku ze nie potrzebuje szybszego proca :-o

W gry to ja nie gram, czasem sos tam napisze jakis tekst w office, no tylko na necie siedzę,

Musze sonie jednak kupić nowy dysk, i kartę pamięci.

Dzięki za odpowiedzi z waszej strony


(Michal Kolatek) #16

i zasilacz, bez podkręcania proca może spalić kompa.


(Jinx83) #17

Lepiej go zmień zasilacz, dobrze radzimy.

BTW: zaraz przyjdzie pewien PAN 8) i powie że jego zasilacz wątpliwej jakości (nie powiem że kiepski bo mnie zjedzie :twisted: ) chodzi już 'x' lat i jest ok :wink:

I aby nie być gołosłowny co do Twojego zasilacza zapodam Ci pare linków może Cię to kiedyś przekona :wink:

http://www.oc-forum.org/index.php?showt ... ntry127372

http://forum.pclab.pl/index.php?showtop ... e=threaded

http://forum.zenfist.pl/viewtopic.php?t=34

http://www.community.tomshardware.pl/co ... o=0&fpart=