Co jest z moim androidem

Drodzy, mam starszego androida wersję jeszcze 2.3 na smartfonie. Większość (ale nie wszystkie) aplikacji jest niekompatybilna z moim sprzętem (androidem/smartfonem) - dostaję taki komunikat. Mam motorolę mini. Nie znam się na smartofnach. Co powinienem zrobić?

  1. Czy da się nowszą wersję androida zainstalaować?
  2. Jak próbuję coś instalować (z ‘google play’), to mi pisze, że nie mam wystarczająco miejsca aby pobrać aplikację. Ale przecież mam kartę SD 14GB pustą!. Dlaczego android nie chce pobrać na wolne 14GB tylko do pamięci wewn. się uparł. Nie mam pojęcie gdzie to zmienić. Co robić?
  3. Nie otwierają się filmy na cda.pl (wogóle się nie otwiera, albo jest dźwięk a nie ma obrazu. Próbowałem na różnych przeglądarkach, np. Opera MINI, Dolfin) - co powinienem zrobić? Doinstalować coś?

thx

Generalnie 2.3 to już taki trochę trup.
O ile dobrze pamiętam, to od tej wersji dało się przenosić zainstalowane apki w ustawieniach na kartę, spróbuj zrobić trochę miejsca.
Co do niekompatybilności- no niestety, sporo apek będzie wymagało Andka 4+.

Okay. I co mam zrobić? Mam rozumieć, że jedynym wyjściem jest zakup nowego smartfna?

PS
Faktycznie można przenieść aplikacje już zainstalowane na pamięć SD - ale i tak przenosi tylko część danych.

Do tego by wszystkie apki przenieść potrzebny jest root.Najlepszym sposobem może być zainstalowanie jakiegoś cm.Poszukaj czy nie ma dostępnego CM na ten model telefonu-ja miałem starego samsunga ace2 z 2.3.6 a teraz mam cm 6.0.1 i nawet jest już 7.1 na ten telefon.

Nie trochę trup, tylko trup zakopany 6 letnim gruzem :wink:

Możesz poszukać na https://www.xda-developers.com/ fanowskiego romu do twojego telefonu, ale nawet gdyby był to nie załatwi tematu, bo telefony które (6 lat temu) dostawały Gingerbread miały po 256-512 pamięci RAM. Na tym Ci już nic nie będzie chodzić.

Opcja instalacji aplikacji na zewnętrznej pamięci została dodana w późniejszych wersjach, nie jestem pewny, ale chyba dopiero >5