Co kupić do komputera żeby podnieść wydajność?

Czołem wszystkim!
Zwracam się z prośbą o pomoc odnośnie mojego komputera. Co polecacie aby kupić lub wymienić żeby podnieść wydajność w grach? A może da się podkręcić procesor? Słyszałem taką opcję, ale nie znam się zbytnio.
Wiele nie gram więc fortuny nie chcę wydawać, jedynie żeby nowsze tytuły chodziły i gry w które obecnie gram np. Fifa 19, CS.

Procesor: AMD A8-7600 BLACK EDITION - 4 x 3, 8 GHz
Karta graficzna: Radeon R7 2GB (APU)
Płyta główna: MSI A68HM-E33
Pamięć RAM: 8GB
Zasilacz: ATX 400W
Dysk: 2TB

proca np. FX 8320 lub 350

Najpierw płytę, później procesor, później grafikę, być może także zasilacz.
No i oczywiście pamięć, nie zapominajmy o pamięci DDR4.

nie chcę wydawać, jedynie żeby nowsze tytuły chodziły

Kup konsolę, jak nie chcesz wydawać fortuny to najlepsza opcja.

Podobne pytanie było niedawno,
Procesora , RAM, PŁYTY NIE ruszaj. To jest w normie, na poziomie budżetowych obecnej generacji.
leży na dnie przez grafikę, na tej integrze nie masz prawa w to grać - od budżetu zależy co kupisz kijowego radeona 550 po 250 zł (lepszy od 1030, wiedzmin 3 pojdzie na niskich ok 35-40fps), GT 1030 (nie polecam), rx 560 (tez koło niedrogie i lepsze), rx570, 1050, 1050ti. Ogólnie brałbym najtaniej 550 lub 570.

Do gier potrzebujesz tylko i wyłącznie grafiki przyzwoitej. To co masz w tej chwili wystarcza do filmów na YT.
Myślę, że fajnie jakbyś zainwestował w nowy RX 570 4GB za 650 zł. Wystarczyłby na ładne kilka lat, za jakiś czas mógłbyś zmienić podstawę na nowszą.

A co sądzicie o używanej(powystawowa) SAPPHIRE RX 550 Pulse 4GB

90% z koparki, na forumw diabła tematów jak kantują :slight_smile:Ile gwarancji, jaka cena?