Co można zrobić ze starego telefonu?

Witajcie. Kilka dni temu postanowiłem zacząć swoją przygodę z majsterkowaniem :grinning: Na dobry początek postanowiłem rozkręcić stary telefon. Zdjąłem z niego całą obudowę, udało mi się też odkleić klawiaturę, i teraz zastanawiam się jak można by było wykorzystać jego podzespoły, np. wyjąć aparat i zbudować z niego prostą kamerkę? Uprzedzam, że jestem zielony w tych sprawach, więc prosiłbym o dokładne wytłumaczenie. Z góry dziękuję za odpowiedzi :slightly_smiling_face:

:slight_smile:

1 polubienie

A to nie jest przypadkiem funkcja powiększania obrazu (dla seniorów)? :wink:

Można zrobić naszyjnik.

Można zrobić kamerkę wifi, taki monitoring :wink:

1 polubienie

Można zrobić wibrator i podarować na walentynki dla nieśmiałej koleżanki.

Ale masz na myśli wymontowanie aparatu z telefonu i zbudowanie z niej takiej właśnie kamerki?

Nie, cały telefon służy jako minikomputer z kamerką. Jest wiele aplikacji do zarządzania telefonem przes sieć, Ciebie nie ma w domu a Ty mosz nagywać, robić zdjęcia lub użyć aplikacji, która sama wykryje ruch i prześle do jakiejś chmury.

Niestety tak się raczej nie da, bo mowa o niedziałającej już komórce, a konkretnie urządzeniu myPhone 9025TV Moon, a więc nie jakimś typowym smartfonie z np. Androidem. Mam raczej na myśli demontaż podzespołów (np. aparatu czy wyświetlacza), i wykorzystaniu ich w innym urządzeniu - jak da się coś takiego zrobić, gdzie szukać porad itp.?

No dobrze, znam już odpowiedź. W skrócie: niestety, ale nie da się :slightly_frowning_face:

Dziękuję mimo wszystko za odpowiedzi - zwłaszcza koledze @Dewix :slightly_smiling_face: