Co myślicie o wzmacniaczu WZD100W?

Mam głośnik obecnie zabytkowy z 1986 roku;D Do tego wzmacniacz 2x60W z 1982 roku:D wszystko chodzi, jedynie w głośniku zamiaruje wymienić membrany i cewki, a co do wzmacniacza jest za duży i nie poręczny, dlatego chce wymienić na coś małego poręcznego i co sobie dość poradzi, wiec znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/wzmacniacz-wzd100w-ne … 05813.html

1x głośnik ALTUS 75

1x wzmacniacz AKORD STEREO HI-FI 2x60W

lecz trochę jestem w tej dziedzinie laikiem i nie chce popsuć sprzętu bo jak narazie fajnie gra:D

PS. sprzęt znaleziony na strychu:D

Z prostych obliczeń wynika, że przedstawiony wzmacniacz z załączonym zasilaczem jest w stanie dostarczyć do każdego głośnika 9,375 VA mocy przy maksymalnym obciążeniu. (Impedancja “Altusa 75” wynosi 6 Ω). Jest to więcej niż dwa razy mniej niż w ofercie. Proponuję nie sugerować się nazwą wzmacniacza “WZD 100W”. To jest tylko nazwa modela i nic nie ma wspólnego z jego parametrami. Proponuję szukać dalej.

Mniej więcej nie ogarniam :o , no to co poleciłbyś kupić do 100-150 zł?

Kolega wyżej wyliczył moc pozorną tego wzmacniacza dla Twoich kolumn. Co prawda nie wiem, w jaki sposób doszedł do tego wyniku, ale to może mój mózg odmawia już posłuszeństwa. O tym, co wcześniej podlinkowałeś, radzę zapomnieć.

-dokładnie. Poza tym 100W z wzmacniacza zasilanego 15 woltowym zasilaczem wtyczkowym, musi cud jakiś :x .

Myśle o TECHNICS SU-V45A bo mam okazje kupić dobry wybór?

Jestem posiadaczem WZD100W od ponad roku i muszę przyznać że mile mnie zaskoczył.

Mam porównanie z wzmacniaczem Diora ws354 i nie widzę jakiejś wielkiej różnicy.

WZD100W to tylko nazwa a parametry ma takie:

2x30W(RMS)(4ohm)

2x23W(8ohm) THD=10%

Uważam że są jak najbardziej realne w przeciwieństwie z kosmicznymi obliczeniami użytkownika " altunyo "

Może z 60Watowych kolumn nie wyciągnie wszystkiego ale jak ktoś nie che robić dyskoteki tylko posłuchać muzyki to taki wzmacniacz mu w zupełności wystarczy.