Co powiecie o tym sprzęcie? - HP dv6500

Witam. Mam okazję kupic laptopa HP na ebay. Co o nim powiecie?

http://cgi.ebay.pl/New-HP-Pavilion-dv65 … dZViewItem

Moje pytania to:

  1. Czy laptop jest fabrycznie nowy?

  2. CZy w polsce teżobowiązuje na niego gwarancja

  3. Czy za 3550 zł opłaca mi się go sprowadzic?

  4. Czy w tym laptopie zmieści się 2 duski bo zastanawiam się nad rozszeżeniem do 320 GB ?

zadzwoń do HP Polska

porównaj ceny allegro.pl / ceneo.pl

Najprawdopodobniej nie… choć nie wykluczone

  1. Jest napisane wyraźnie “NEW HP Pavillion…”

  2. Nie. W Polsce nie ma na niego gwarancji

  3. Opłaca się do pierwszej awarii. Będziesz potem leciał do Stanów? Ten model nie jest sprzedawany w Polsce, więc żaden polski serwis nie ma do niego części. To model na rynek amerykański

  4. Wątpię

produkty HP/COMPAQ są objęte ogólno-światową gwarancją. sam mam produkt tej marki który został zakupiony w stanach.

HP/COMPAQ się nie sypią a sprowadzenie części przez HP trwać będzie kilka dni.

Ciekawe. Na Infolinii HP mieli wątpliwości czy modele ze Stanów mają gwarancje w Polsce. Aktualnie to sprawdzają :slight_smile:

Serwis laptopów ma odmienne zdanie na ten temat :slight_smile:

miałeś w ogóle kiedyś HP/COMPAQ ?? bo ja mam już 2. i jedynym elementem który był wymieniany to bateria w tym 1 która po paru latach odmówiła posłuszeństwa. na moim laptopie z amerykańskiego rynku (nomen omen bardzo dobrze wykonany mimo że niskobudżetowy sprawuje się znakomicie ma już 6 miesięcy i wygląda jak nowy zero zastrzeżeń) może problem w tym że hp przeznaczone na europejski (zwłaszcza polski rynek) są

średniej jakości.

zachowałbym umiar oceniając fachowość serwisu hp. orientuję się także jak niektórzy dbają o swoje laptopy.

to świadczy o ich kompetencji. osoba która w stanach kupowała ten produkt była poinformowana iż gwarancje można będzie wyegzekwować w europie (w tym w polsce).

Oczywiście. Osobiście używam NX7400

Ja nie oceniam fachowość serwisu HP. Pisałem ogólnie o serwisowaniu laptopów m.in. tej marki

W kilku przypadkach na własne oczy widziałem padniętą matrycę a także płytę główną. Opinia o tym, że rzekomo HP się nie sypie mija się z prawdą. Produkty tej firmy, tak jak każdej innej mogą ulec awarii i nie jest to wina użytkownika

Rozumiem, że w Stanach pracownicy HP są superkompetentni a w POlsce już nie 8)

najczęstszą awarią w laptopach jest fizyczne uszkodzenie (wyrwanie) modułu zasilania znajdującego się na płycie głównej laptopa.

żadne sprzęt nie jest niezniszczalny to tylko zlepek elektroniki zrobiony przez człowieka. porównując liczbę awarii/jakość wykonania laptopów marki fs,acer,medion itp. to hp/compaq jest bezkonkurencyjny w tej kwestii.

dzwonisz do firmowego serwisu z zapytaniem a jego przedstawiciel mówi że nie wie ?? a ty jeszcze masz wątpliwości co do jego kompetencji ?? dziwne to.

jeszcze się nie zawiodłem na wsparciu technicznym firm zagranicznych wielokrotnie się z nimi kontaktowałem w sprawie sterowników (ogólnie niedostępnych, biosów oraz konkretnych informacji na temat konkretnych produktów) i zawsze pomoc uzyskiwałem.

mentalność polaków jest troszeczkę inna jak nie mają w tym interesu to nawet nie tkną palcem :-).

Dlaczego dziwne? Normalne. Gdyby, tak jak ktoś wcześniej twierdził, gwarancja HP obejmowała cały świat to na infolinii usłyszałbym odpowiedź “tak, wszystkie modele laptopów hp mają gwarancję międzynarodową” a skoro mają wątpliwości to oznacza, że:

  1. HP nie ma gwarancji międzynarodowej

  2. Niektóre modele sprzedawane w Stanach mogą być serwisowane w Polsce pod warunkiem, że w Polsce wcześniej była prowadzona sprzedaż tej konkretnej serii

Złączono Posta : 15.10.2007 (Pon) 12:13

Jest w tym trochę racji :slight_smile:

model który posiadam jest z najnowszej serii z tego roku i nigdy nie był przewidziany na rynek europejski a mimo wszystko jest objęty gwarancją world wide.