Opłaca się do pierwszej awarii. Będziesz potem leciał do Stanów? Ten model nie jest sprzedawany w Polsce, więc żaden polski serwis nie ma do niego części. To model na rynek amerykański
miałeś w ogóle kiedyś HP/COMPAQ ?? bo ja mam już 2. i jedynym elementem który był wymieniany to bateria w tym 1 która po paru latach odmówiła posłuszeństwa. na moim laptopie z amerykańskiego rynku (nomen omen bardzo dobrze wykonany mimo że niskobudżetowy sprawuje się znakomicie ma już 6 miesięcy i wygląda jak nowy zero zastrzeżeń) może problem w tym że hp przeznaczone na europejski (zwłaszcza polski rynek) są
średniej jakości.
zachowałbym umiar oceniając fachowość serwisu hp. orientuję się także jak niektórzy dbają o swoje laptopy.
to świadczy o ich kompetencji. osoba która w stanach kupowała ten produkt była poinformowana iż gwarancje można będzie wyegzekwować w europie (w tym w polsce).
Ja nie oceniam fachowość serwisu HP. Pisałem ogólnie o serwisowaniu laptopów m.in. tej marki
W kilku przypadkach na własne oczy widziałem padniętą matrycę a także płytę główną. Opinia o tym, że rzekomo HP się nie sypie mija się z prawdą. Produkty tej firmy, tak jak każdej innej mogą ulec awarii i nie jest to wina użytkownika
Rozumiem, że w Stanach pracownicy HP są superkompetentni a w POlsce już nie 8)
najczęstszą awarią w laptopach jest fizyczne uszkodzenie (wyrwanie) modułu zasilania znajdującego się na płycie głównej laptopa.
żadne sprzęt nie jest niezniszczalny to tylko zlepek elektroniki zrobiony przez człowieka. porównując liczbę awarii/jakość wykonania laptopów marki fs,acer,medion itp. to hp/compaq jest bezkonkurencyjny w tej kwestii.
dzwonisz do firmowego serwisu z zapytaniem a jego przedstawiciel mówi że nie wie ?? a ty jeszcze masz wątpliwości co do jego kompetencji ?? dziwne to.
jeszcze się nie zawiodłem na wsparciu technicznym firm zagranicznych wielokrotnie się z nimi kontaktowałem w sprawie sterowników (ogólnie niedostępnych, biosów oraz konkretnych informacji na temat konkretnych produktów) i zawsze pomoc uzyskiwałem.
mentalność polaków jest troszeczkę inna jak nie mają w tym interesu to nawet nie tkną palcem :-).
Dlaczego dziwne? Normalne. Gdyby, tak jak ktoś wcześniej twierdził, gwarancja HP obejmowała cały świat to na infolinii usłyszałbym odpowiedź “tak, wszystkie modele laptopów hp mają gwarancję międzynarodową” a skoro mają wątpliwości to oznacza, że:
HP nie ma gwarancji międzynarodowej
Niektóre modele sprzedawane w Stanach mogą być serwisowane w Polsce pod warunkiem, że w Polsce wcześniej była prowadzona sprzedaż tej konkretnej serii
model który posiadam jest z najnowszej serii z tego roku i nigdy nie był przewidziany na rynek europejski a mimo wszystko jest objęty gwarancją world wide.