Co sądzice o telefonie Nokia 6230i? zamierzam go kupić


(Trambi) #1

tak jak w opisie. podpowieddzcie mi coś na temat tego tel. czy się psuje itd. A może coś innego ale też z noki.

Złączono Posta : 08.06.2007 (Pią) 0:18

i jeszcze jedno - jakim programem mógłbym obrobić mp3 żeby ją w grać do telefonu? mam kilka utworó i chciałbym je sobie obrobić do rozmiaru np. 264 kb itd. zamiast całego wgrywać.


(Tomasz Paziewski) #2

1.:Całkiem zgrabny telefonik, choć jak dla mnie ma za mały wyświetlacz.

Jako alternatywę dałbym N6630.

2.:Audacity. Ale 264 kb to tragiczna jakość. Konwertuj do przynajmniej 1mb.


(Trambi) #3

ok.

dzięki za podpowiedzi


(Tubart) #4

Mam tą słuchawkę. Nie jestem wymagającym użytkownikiem wiec tel mi w zupełności wystarcza. Brak symbiana sprawia, że chodzi jak należy. Jak narazie jedyna DUŻĄ wadą tego telefonu jest bateria. Tel kupiłem nowy, baterię sformatowałem jak należy i pomimo tego przy średnim użytkowaniu wytrzymuje mi ok 2 dni. zresztą za niedługo będę w tej sprawie dzwonił do sklepu gdzie słuchawkę kupiłem( jest jeszcze na gwarancji).


(system) #5

Nic ci to nie da, bo to normalne że wytrzymuje 2-3 dni.


(Grzesio Pesio) #6

Polecam ci ten telefonik jak najbardziej :wink:. Miałem go bardzo fajny. Długo trzyma baterie ma dość głośne dzwonki mp3 nie można narzekać na pamięć :), ale jak dużo potrzebujesz bezproblemowo dokupisz karte pamieci :wink:. Telefon nie jest duży wiec nie ma problemu. Jedyna wada jak dla mnie to troche maly wyswietlacz ale pozatym to telefon fajny jak na nokie to cena przyzwoita

Złączono Posta : 09.06.2007 (Sob) 13:30

ci co mowili o baterii mi trzymal przy sluchaniu tak 30 min dziennie okolo 4 dni


(Trambi) #7

dzieki za podpowiedzi choć z tą baterią to aż się waham ale chyba jednak spróbuję


(system) #8

Nawet jakby trzymał jeden dzień to co za problem podłączyć do ładowarki na noc...


(Grzesio Pesio) #9

Kupujesz nowy telefon i codziennie ładujesz czy to rozsadne?? :)??


(Grzesiek82) #10

tez mi sie tak wydaje ale spróbuj i daj znać czy coś wywalczyłeś, wiesz te czasy podawane przez producenta są śmieszne i w dodatku zabezieczają się zapisem że uzależnione są od sieci i korzystania z fonu. powinni coś z tym zrobić pod względem prawnym bo to tak jakbym napisał że mogę nie jeść przez tydzień. na szczęście unia europejska ma sie tym zająć, tak samo jak z cenami biletó lotniczych, które podawane są bez opłaty lotniskowej i obowiązkowego ubezpieczenia

Złączono Posta : 10.06.2007 (Nie) 17:09

tez mi sie tak wydaje ale spróbuj i daj znać czy coś wywalczyłeś, wiesz te czasy podawane przez producenta są śmieszne i w dodatku zabezieczają się zapisem że uzależnione są od sieci i korzystania z fonu. powinni coś z tym zrobić pod względem prawnym bo to tak jakbym napisał że mogę nie jeść przez tydzień. na szczęście unia europejska ma sie tym zająć, tak samo jak z cenami biletó lotniczych, które podawane są bez opłaty lotniskowej i obowiązkowego ubezpieczenia

co do 6230i minusy: słaba bateria, słaba jakość obudowy, strasznie odchodzi farba u góry przy napisie nokia, słaba jakość mp3, mały wyświetlacz, ekranik jak ma małe ryski to dziwnie sie załamuje na nim światło co sprawia że jest mało widoczny

plusy: ergonomia, trzyma cenę jak każda nokia


(system) #11

Z moją się nic nie dzieje, a jakoś specjalnie nie dbam o telefon (nie noszę pokrowców itp), nic mi się nie rusza, nie skrzypi, farba też nie schodzi.

na standardowych słuchawkach jest taks sobie, ale po dokupieniu przejściówki ad-15 i słuchawek sennheiser jest dość dobrze.

ale jak na swoj rozmiar ma bardzo dobrą rozdzielczość, co przekłada się na jakość wyświetlania. Na pewno piksele bardziej widać na N70