Co sądzicie o tym Kompie?


(Grzesio Pesio) #1

Komputer wyceniany w Gliwicach w sklepie SHIFT

Procesor: PR.A.ATH AM2 X2 5600 BOS 440zł

Płyta główna: P.K8 AM2 GB GA-MA69G-S3H V/L 240zł

Pamięć RAM: DIMM 2GB 800 DUAL KINGS 160zł

Karta Grafiki: K.PCI-E GB GF8800GTS 320 2TV/D 1070zł

Dysk Twardy: HDD SEAG 320 7200 16mb 300zł

Zasilacz: ZAS.PENTAGRAM SF PSF-460-P12S 150zł

Obudowa: Jakaś tam co ucisza kompa 300zł

Mam tutaj jeden problem, ta karta graficzna dość droga. Czy nie lepiej kupić 8600 za kilka stówek mniej. Komputer ma być do gier. na allegro sprawdzałem to ta karta chodzi koło 1.000, interesuje mnie wasze zdanie na temat tej karty.


(el polaco) #2

JAk do gier to bierz 8800


(Myregistryaccount) #3

Za taką kasę to można już 8800GT kupić. Jak chcesz trochę zaoszczędzić to może kup Radeona HD 3870 albo HD3850 z 512 MB Ram.


(Grzesio Pesio) #4

no własnie sie dziwie przeglądam sobie gazete vobisa i widze 8800GTS 512mb za 900niecałe. Złożą mi tam kompa jak kupie bez karty i im doniose tą z vobisa??


(Farmerro) #5

Weź sobie Radka 2900Pro, kosztuje 520 zł, a można go podkręcić do poziomy XT, potrzebuje tylko mocnego zasilacza i hałasuje trochę ;/


(Milewski) #6

niech zloza ci zestaw bez karty... a karte sam sobie zainstalujesz.. na prawde nie jest to trudne... poradzisz sobie


(Grzesio Pesio) #7

Sorki w Vobisie widziałem 8800 GT 512mb nie GTS, no dobra a która karta lepsza?? GF 8800GT 512mb czy GF 8800GTS 320... ja się za bardzo nie znam na tych GT, GTS, GTX, możecie mi powiedzieć czym się róźnie GT od GTS, i jakie są plusy i minusy. Z góry wielkie dzięki. Pozdro


(Emilmlo) #8

8800GT 512MB jest sporo wydajniejszy od 8800GTS 320MB, jak chcesz GTS to tylko wersje z pamięcią 512MB bierz.


(Grzesio Pesio) #9

acha... więc chyba raczej zrobie tak, kupie 8800GT 512mb w Vobisie, powiem żeby mi złożyli tego kompa bez karty, i później sam włoże tam karte tylko kurcze za bardzo niewiem gdzie to dać, bo karta sieciowa i takie tam dawałem, ale pewnie sobie jakoś poradze, dzieki za wyjaśnienie. Pozdro... jeszcze mam jedno pytanko, jeżeli przyjde do vobisu z kompem bez karty graficznej i kupie u nich 8800GT 512mb to włożą mi go tam :wink: ale za ile :wink:?


(piotrekplay) #10

:x zupełnie nieopłacalna karta... grzeje się, żre ogromne ilości prądu, ma bardzo głośnie chłodzenie a wydajnością dorównuje HD3850

do gier to brać kartę GeForce 8800GT/GTS 512MB G92 (producent nieważny). Zasilacz wziąłbym inny, Amacrox Warrior AX450PNF / Modecom MC-400W

z droższych Amacrox Frei Erde / Enermax Liberty 500W / BeQUIET / Corsair


(Grzesio Pesio) #11

zadecydowałem biore GF 8800 GT 512mb (Gigabyte)