Co sądzisie o aparacie Canon EOS 450D

Witam! W niedługim czasie kupuje nowy aparat (jestem początkującym pasjonatem fotografii cyfrowej), po wielu godzinach czytania testów, porównywania specyfikacji, wyławiania ,pośród kłótni o firmy, rzeczowych opinii o danych aparatach, wypadło na Canona 450d. Jednak przed zakupem staram upewnić się na 100% co do trafności mojego wyboru, więc pytam Was, drodzy forumowicze: Czy ktoś z Was miał z nim styczność? Co możecie o nim powiedzieć złego, a co dobrego?

Canon robi bardzo dobre aparaty sam mam Canona 500d i jestem zadowolony. W sumie gdybym miał raz jeszcze kupować to największym konkurentem i chyba jedynym byłby Nikon D90 jednak większą puszkę przyjemniej trzyma się w dłoni. Pamietaj również, że ten canon nie posiada stabilizacji w korpusie znaczy to, że trzeba trochę dołożyć do obiektywów jeśli chcesz ją mieć. A mogę z ciekawości się zapytać ile kasy na sprzęt chcesz przeznaczyć? I czy to ma być nowy czy używany?

PS całkiem fajne fotki masz na swojej stronie

Cieszę się że się podobają :wink: Robione (w większości) Canonem S3.

Co do kasy: 2000 zł i preferowałbym nowy zestaw z kitem (obiektywy z czasem dokupię). D90 niestety jest za drogi dla mnie. Zastanawiałem się za to nad D5000, ale on nie ma silnika AF w korpusie, przez co obiektywy są dużo droższe (tak czytałem na forach, sądząc po mnogości tych opinii zapewne jest to prawda). Co do stabilizacji: ten brak w Canonie mnie boli, ale za taką kwotę nie można mieć wszystkiego…

Podstawowe pytanie - masz świadomość cen obiektywów Canona? Jakim w ogóle dysponujesz budżetem?

Co do samego aparatu - mam o oczko niższy model EOS 400D, ich parametry niewiele się różnią.

Minusy:

• dla osób z dużymi dłońmi niewygodny uchwyt, ergonomia poprawia się znacząco po dołączeniu gripa

• jak dla mnie za małe maks użyteczne ISO do 800, ISO 1600 to już za duży poziom szumów

• kitowy obiektyw do kitu :stuck_out_tongue:

Plusy: