Co to jest ten cały Edifier, i dlaczego słuchawki za 200 zł grają lepiej niż JBL

Ja rozumiem postęp technologiczny ale to jest pompowanie klienta w sensie JBL że lecą na nazwie firmy? Chodzi mi o segment delikatnie średniej Nie jestem jakimś tam super muzykologiem no ale już jestem stary ale czuję Metallica inaczej przez te Edifiery,które na prezent dalem siostry, posłuchałem A moje JBL. …kupa przy tym
Słuchawki BT
Nie podam modeli cena JBL OK 1000, Edifier 300zl nauszne oczywiście

1 polubienie

Dlaczego?

Sam mam słuchawki Edifier W800BT Plus i ja też czuję, że grają inaczej, niż te JBL’e Live 500BT czy Tune 500BT - pożyczone od kuzynki na potrzeby YouTube’a i mojegop kanalu.

Te JBL’e są bardziej basowe i takie ocieplone. Edifier’y W800BT Plus bas mają, ale mniejszy. Do rock’a lepsze.

Na moim kanale YouTube są szczegółowe recki tych trzech słuchawek.

Jedne i drugie grają nędznie przy chociażby Sennheiser HD 400S.

JBL robi takie poprawne średniej jakości grajce, ale jakościowo to nie to samo co dawny Harman Kardon, teraz to jest tani sprzęt dla mas, w końcu są własnością Samsunga.

Edifier natomiast postanowił za jakieś ludzkie (ale nie małe) pieniądze tworzyć sprzęt dla graczy i do komputera, który będzie zachowywał jakieś względnie ludzkie parametry. Dlatego ich głośniki mają zwrotnice, dlatego mają wysokotonowe głośniki które są nie tylko atrapą, dlatego te słuchawki maj jakąś tam średnicę i brzmienie poza cyk bum. Jednak do firm, które zajmują się słuchawkami od lat, brakuje im sporo, posłuchaj sobie np. najtańszych modeli Grado SR60, produkt powstał w 1994 r, jest do dzisiaj produkowany z drobnymi modyfikacjami, i zamiata podłogę tymi Edifierami, JBLami o takim śmieciu jak Razer już naweet nie wspominając.

Ja szukałem szybko słuchawek Bluetooth niedrogich i padło na te Edifiery. Mi tam wystarczają. Nie oczekiwałem wiele od słuchawek za 120 zł

no generalnie jak ze wszystkim to, że coś jest drogie i markowe nie znaczy wcale, że jest dobre.